Prinsar & Prinsessor [8/5-11]
Hej!
Undrar om det finns flera här som har bebisar från Dahlin's Prins & Prinsesskull? Vet att Alexfifan och Maria92 har varsin individ därifrån i alla fall..
Hur går det med era små pälsklingar? :D
Själv har jag Prins Derik här hemma, även kallad Dexter.
Han är en jättemysig men ack så sprallig pojk - länge sedan jag hade bebisar hemma så hade nästan glömt hur springiga de kan va! xD
Utöver att han och de andra pojkarna råkat ut för ohyra så mår han prima! Lite liten är han dock..
oh vem är det som är mamma till dessa sötnosar?
Hon heter Zafira :)b Pappan heter Prince ^^ Marlene Dahlin's bebisar :)
//Forgetful
#3 ja det var det jag trodde :) Zafira ska nämligen flytta hit om allt går som det ska 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1, vilken sötnos! :*
Var din bebis också jätteliten när du fick hem hem henne?
Vad roligt :D vilka sammanträffanden xD Ja Odett är rätt liten nu med ;O men hon har iaf växt sen jag fick hem henne :)
//Forgetful
Vilka sötingar!!
Skulle vara jätte roligt att få träffa Odetts bror :D eftersom jag med bor i växjö är det ju inte helt omöjligt :) hur stor chans fanns det att de skulle komma till samma stad? xD
//Forgetful
#1 Ögonen! Öronen! Ååååååååååh <33333
Haha hon är söt men envis och busig xD
//Forgetful
#8 - Alexfifan finns också i Växjö ;) Och Maria92 utanför ^^ [jag bor inte heller i Växjö, utan i Tingsryd] så en liten syskonträff vore absolut inte omöjligt! ^^
#8 - Alexfifan finns också i Växjö ;) Och Maria92 utanför ^^ [jag bor inte heller i Växjö, utan i Tingsryd] så en liten syskonträff vore absolut inte omöjligt! ^^
Men gud! Jag dör när jag ser de där ögonen och öronen. Det ser nästan ut som att hon är photoshoppad o.O
Har du fler bilder på henne? Blir lite nyfiken på hur hon ser ut nu :3
Åh vad gulliga de är tillsammans
Ja jag älskar den bilden :D tripp, trapp, trull x)
//Forgetful
#1 hundar med sina puppyeyes kan ju slänga sig i väggen :P inget slår det där
#18 Word! "Can i has cheezburger plz?" xD
den dr ungen kan få allt XD
Vad roligt att ni tycker hon är så söt :D hon tackar så mycket den lilla damen x) ska fixa mer bilder på henne någon dag :P kanske utomhus om det blir fint väder :)
//Forgetful
#15 När jag såg den bilden så misstänkte jag att den var syster med Doris :D
Hon var skiträdd i början och fick diarre när hon satt på min axel :s Men nu är hon lite bättre allafall, hon har jättefint häng allafall:)
Jasså :D mina två andra bajsade och kissade på sig när de kom till nya dofter och andra människor x) men det har som tur är inte Odett gjort :P Fast när de badade för första gången tror jag jag räknade till 13 korvar i vattnet XD
//Forgetful
Får man fråga hur mkt era vägde när ni fick dem? Jasmin/Doris, hon vägde 60g! :s
#24 Oj!! 
#25, det var inte bara Doris! Min Dexter vägde 56! och Alexfifans Ariel vägde däromkring hon med :c
#24, så ja, 56g.
#26 Väldigt dumt >.< Även om det är en stor kull så väntar man tils rätt vikt :p
#27, tycker dte är konstigt att de vid den åldern är så pass små ÄNDÅ.
Min och Poppys kull var lika många, men de vägde ~100-120g vid fem veckor ändå.
Nåväl.
Växer din som hon ska?
#28 Jag tror det, hon är ganska liten fast hon har en fet mage :)
Dock är hon livrädd för ingenting typ, eller jag tror hon är rädd för de andra råttorna. Det var några råttor som var på henne i början men nu har jag satt henne med Märtas bebisar och två mostrar till bebisarna och deras mormor och det är en jättelugn flock, ingen som sätter någon på plats. Fast hon ligger mest inmosad med bebisarna och trivs bäst där O.o Jag hoppas att hon typ ser när dem andra fostrar ungarna, så kanske hon typ … förstår råttor mer? :s
Stackars lilla Doris, tur att hon fick ett underbart hem, och tur för alla prinsar och prinsessor som fick ett bra hem hos folk här :)
#28 Odett är precis tvärtom :O hon är kaxig och springer precis överallt och vill undersöka xD dock är hon fortfarande rätt liten ;/
//Forgetful
hur går det med de små? växt till sig?
#32 Mina ungar som är födda i Midsommar har växt till sig och är lika stora som Doris nu O.o
#32 Min pojk vägde runt 230g för drygt två veckor sedan.
Vet inte om det är en okey vikt?
Min tjej har kommit ifatt lite tycker jag med de äldre men hade gärna vägt henne om jag kunnat :(
//Forgetful
det blev inget med att mammorna skulle flytta hit iaf :/