[S] Transport Sthlm - Hbg från 3/9
Transport från: Stockholm
Transport till: Helsingborg (eller vilken som helst närliggande ort)
När sökes transport: från 3/9
Vilket djur söker transport: en liten råttbebis :)
Hur kommer djuret transporteras: Transportbur eller liknande
Övrig info: Kanske någon från södra Sverige som skall på Stora Pet i början av september? :o
Kontaktsätt: PM

Den 19:e från Sthlm kan transport lösas ner till GBG, och sedan, om man frågar snällt, åka vidare med Göteborgsutställarna till skåneland. Du har min mail (jag som tog emot anmälningarna för GBG-utst ;))
Honan kommer från mig, och tyvärr för tidigt det datumet. Då hon är född 24:e juli. Så skulle passa bra om någon som ska på stora pet i stockholm och sen nedåt :)
Katoz
Om jag lyckas övertala ngn att åka till stora pet (alex alex alex :D) så kan råttan allafall komma ner till växjö :)
Oj vilken aktivitet :o Som ni förstår blev datumet lite fel, första eller andra helgen i september är lämpligare. Annars var det ett genialiskt förslag, Lancia!
#3 Växjö är ju en bra bit närmare än Stockholm, jag skall ha det i åtanke :) Tack!
PUtt! Ingen som ska på stora PET och ska neråt sen??
Katoz
Ja, putt putt.. Min mor skall flyga den sträckan, men det hjälper inte för gnagare tillåts inte i kabinen och i lastrummet vägrar jag ha henne.

Jag kommer till stora PET och skulle kunna ta med ner. Dock åker jag inte ner förrän fredagen efter utst. Måste oxå kolla så där är plats där jag har min rådisar. På vägen hem mellanlandar jag i Helsingborg / Daniel
#7 Åh, men det är ju absolut ett alternativ, om det ordnar sig med platsen :) Just nu är det helt klart det bästa budet!
Tråden kan låsas, det löste sig med transporten =)