Furet Tower Säljes omgående!
Har en stor Råttbur av modellen Furet Tower.
Har haft fyra Råttor i den.
Den är knappt ett halvår gammal så Den är väldigt fin.
Lite små gnagda kanter på vissa ställen, men det är ju inget man ser ändå när man täcker botten sen med strö.
Den har turkosa bottnar.
Med följer : tre st hörnhyllor, en blå kisslåda med lock, som även kan användas som bad eller sov hus. Två stora rör, samt en Stor vatten/mat skål och en liten om man vill ha =)
Vill bli av med den så fort som möjligt pga, platsbrist.
Vill ha minst 3000:- för den i alla fall..
Priset är ej prut bart då Buren kostar över 4000:- Och den är som sagt knappt ett halvår gammal.
Så antingen det priset jag säger eller högtsbjudande.
Mvh
My Roos
Med vänliga hälsningar My
Prova Blocket, där är det nog större chans att du får den såld till det priset. :)
Jag tror också på blocket. Där är det nog inte lika många som vet att zooplus säljer den för 2000:-. Här vet nästan alla att det är billigast hos dem.
Sänker priset till 2000:-
men herregud vilket jävla gnäll de va på folk här inne. Ingen har tvingat dig att köpa buren, ingen har bett dig komma med dryga kommentarer. Shit asså. Jag satte ett högt pris på den först för att jag själv köpt den dyrt, men sen sänkte jag det för att de vart ett jääävla gnäll på folk här och jag verkade ju vara dum i huvet för at jag lagt ut den för ett högt pris. Nu när den är sänkt äär det fortfarande gnäll. Seriöst asså. Detta är ju helt sjukt asså.
#11 Tänk på språket!
Resten av er; vad spelar det er för roll vilket pris hon säljer sin bur för, ni behöver ju som sagt inte köpa den.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Hmm, ett alternativ kan ju vara zoonen med.
eftersom dom flesta iafl på denna sidan är mycket familliära med just Zooplus, kan också testa sätta lappar om den lokalt där du bor. Men ytvärr kan burar vara väldigt svår sålda, spec om dom har plast bottnar. Dom som är helt i metall eller liknande brukar gå lös rätt bra.
Lycka till
Om jag ska sälja min kommer jag också försöka sälja den dyrare, dem är lätt värt mycket mer än vad dem kostar på zooplus ;)
Jag har sålt en för 700 och en för 1000:- fick knappt de sålda ens. Låg 4 månader på annons. Sitter med massa burar hemma som ska säljas. Men just nu är det väldigt svårt att sälja burar. Alla verkar ha överflöd de säljer av.
Enklare är som sagt blocket, lokal tidning, affär etc. Tror även zoonen kan bli svår, men värt att testa.
Här inne vet tyvärr folk att den buren finns ny för 2000. Men ändå är buren din och du får som sagt lägga vilket pris du vill. Även det dubbla ;-)
De som hackar på priset, kan väl istället komma med bud eller låta Ts vara. Spelar inte roll om ingen är intresserad av buren om priset är högt. Det är helt upp till säljaren att sätta sitt pris!.
Jag rensar ut tråden lite på onödiga kommentarer och hoppas ni kan hålla erl lite i skinnet ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Oj, jag ville inte vara oförskämd eller något. Det var mer som ett tips. Jag menade samma sak som zickan.
Ber om ursäkt om det uppfattades fel. =/
#16 Samma här, ville bara tipsa om var den kunde bli såld lättare, i all välmening.
buren är nu såld och tråden kan låsas