(s) En hane ca 6 månader
Födelsedatum: Vet ej exakt men gissar på att han är runt 6 månader gammal.
Min lilla pojke, Korven som han kallas här hemma letar nytt hem där han kan få nya snälla råttkompisar att busa med.
Färg, teckning och hårlag: Agouti hooded slät.
Kön: Hane
Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning(4v): vet ej
Faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
Moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
- Syfte med parningen el om de är omplacering, anledning:Han kommer från djuraffär från början och på senare tid har han blivit lite utstött och ligger oftast och sover ensam medan de andra pojkarna ligger i en hög i hängmattan. Jag tycker att denna lilla pojken förtjänar att få vara en i flocken.
- Omplacering- hur råttan är i karaktär, i flock etc: Han är en go kille men är inte helt förtjust i att bli lyft. Nyfiken och frammåt utanför buren. Har varit lite hård mot nys småttingar men absolut inte elak på nått sätt. Jag tror att han skulle må bättre i en lite mindre flock.
Bilden är rätt dålig och från när han va liten. Jag kan självklart försöka ta fler bilder och skicka via mail om intresse finns.
Pris och om råttan är reg i srs eller annan klubb: 100kr pengar är dock ej viktigt då jag endast vill att han kommer till ett bra hem. Han är inte reggad.
Ort där råttan finns: Vi finns i Torshälla en bit utanför Eskilstuna.
Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på iFokus?): sara7012@hotmail.com är min mail som jag kollar flera gånger om dagen går även att nå på mobilen 073-183 05 04.
Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst.
Puttar lite för lillkillen som fortfarande letar efter ett hem med snälla kompisar.