Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1168 ggr
mostermimma
0

[säljes] Bur och transportbur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min "extra bur" och en transportbur från Ferplast (tror den är i storlek medium). Båda är i fint men använt skick. Buren har blivit lite missfärgad i botten av tidningspapper, och det finns gnagspår på vissa ställen. Med buren följer också ett "hyllplanshus", se bild och så hoppas jag ni förstår. Buren har måtten 48x78x61 cm (dxbxh) och har en lucka på framsidan med måtten 22x25 cm. Enligt burräknaren kan det bo 4 råttor i buren åt gången.

Pris buren+hyllplanet 600:-
Pris transportburen 100:-

Buren finns i Falun, men vi åker med jämna mellanrum till Köping om det skulle underlätta.

mostermimma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser man lite mer av "hyllplanshuset".

mostermimma
0

*bumpar upp denna*

mostermimma
0

*bump igen*

jag vill verkligen bli av med detta…

Marre89
0

Jag är eventuellt intresserad, måste kolla med killen först bara. Men bor i sthlm, så skulle va om ni åkte förbi här nånstans..?

mostermimma
0

vi, och buren, finns numer i köping. har inga planer att åka till sthlm, men den kanske kan gå att skicka den? eller ni kanske ska en bit åt detta hållet så småning om?

Marre89
0

ok.. nja inga planer på de :P men de får nog vänta isf.. hoppas du hittar nån :)

mostermimma
0

*bump igen*

som sagt buren finns i köping nu och inte i falun (fast det är klart, bilen kommer ju gå ditåt så småningom om det skulle underlätta ;)

Nicciz
0

Jag kan rekommendera den buren, har en själv nu. Dem är underbara :) Och klart prisvärd

mostermimma
0

ja buren har fungerat väldigt bra, lätt att inreda, den ger många möjligheter för den är högre än man tror. sen har vi fått plats med den i bilen och kunnat tagit med den när vi skulle iväg och vara borta ett tag. och då hade vi en relativt liten bil ändå :)

Marre89
0

Hade gärna tagit den då jag behöver en bur jag kan ta med på båten. Men lite långt bort tyvärr :(

Marre89
0

Hade gärna tagit den då jag behöver en bur jag kan ta med på båten. Men lite långt bort tyvärr :(

mostermimma
0

snälla nån, köp! :)

mostermimma
0

bump igen.

Marre89
0

skulle du kunna kolla upp vad det skulle kosta att skicka den till stockholm? är fortfarande intresserad men de e en bit att åka..

mostermimma
0

hur vill du ha den skickad isf? själva burgallret går ju tyvärr inte att fälla ihop så burens mått är ju måtten på hela paketet.

Marre89
0

ja.. eklaste sättet :P blir väl isf bussgods eller va det heter.. svårt att skicka med posten..

mostermimma
0

nu vet jag inte exakt vad buren väger så jag chansade lite på bussgods hemsida, men eftersom den är så stor och inte går att fälla ihop så blir det rätt kostsamt att skicka den så. 475 kr verkar det kosta att skicka buren.

Marre89
0

hum.. okej ja då e de inte riktigt värt de tyvärr, då kan ja lika bra köpa en helt ny bur för 1000kr :P tråkigt! den hade varit perfekt! Hoppas du hittar nån som vill köpa den

mostermimma
0

nej det förstår jag att det inte är värt. men det var det priset jag fick fram när jag skrev i måtten på bussgods sida. jag vet inte om det finns nått annat sätt att skicka som blir billigare? skulle väl vara om nån skulle åka den vägen och tog med den åt dig, men jag vet tyvärr ingen som ska åka mot sthlm den närmsta tiden.

Marre89
0

ja, ne ja vet inte heller om det går att skicka på enklare sätt :S men kan ju hålla ögonen öppna om det dyker upp nån som ska åka eller om jag kommer åka ditåt framöver..