Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1763 ggr
JessN
0

burinredning - funkar duntofflor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kollade igenom min lägenhet för att hitta grejer att sätta i min nybyggda råttbur.

Hittade dehär duntofflorna som jag ej använder. Tror ni det är något man kan använda i buren?! Tänkte sätta fast dom såatt hålen är öppna så att de lätt kan krypa in. Bra sovplats eller kan något vara farligt?!

Lilith
0

Jag skulle inte tro att det är något farligt - däremot lär du få dun över hela buren :P

JessN
0

Haha det spelar inte stor roll, bara råttorna har kul eller gillar att sova där :P

JessN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha hur kul ser inte detdär ut?!

Zolah
0

det enda jag kan tänka mig skulle vara farligt är om dom varit tvättade/behandlade på nåt speciellt sätt ( fjädrarna ) men om du tvättat dom själv ett par ggr så borde det ju vara finnemang?

JessN
0

#4 Jodå de är tvättade ett antal ggr :)

[Sara FE]
0

Det ser väldigt mysigt ut! :)

[lucke]
0

#5 Var kan man köpa såna tofflor? Är på jakt efter såna, åt en människaCool.

gulzebra
0

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[lucke]
0

#8 Det kan alltså vara "fejkdun", kan jag förtydliga- jag använder själv inte dun/fjädrar- utan ville ha en upplysning om var jag kan köpa "täcketofflor" som jag kallar dem, åt en person på mitt jobb!

gulzebra
0

#9: Alrighty then.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

mikeiko
0

Hemtex och Åhléns brukar sälja såna har jag för mig, kanske inte helt lätta att köpa sommartid dock.

[lucke]
0

#11 Har kollat bägge, men de verkar vara "ute" för jag har inte sett såna på länge. De är perfekta i modellen för personen i fråga, så jag hoppas att jag finner dem snartGlad

JessN
0

Mina är köpta på Åhlens för en herrans massa år sen :)

[lucke]
0

#13 Oki, får fortsätta jagaGlad

mikeiko
0

Tycker de alltid säljs runt jul :)

[lucke]
0

Ja, måste kanske vänta tills dessCool

LindaBlue
0

Jag hade ett par gamla fårskinnstofflor som blev utnötta, som skänktes till råttorna. Mycket populärt, och ursött när de tittade upp ur fluffet.