burinredning - funkar duntofflor?
Jag skulle inte tro att det är något farligt - däremot lär du få dun över hela buren :P
Haha det spelar inte stor roll, bara råttorna har kul eller gillar att sova där :P
det enda jag kan tänka mig skulle vara farligt är om dom varit tvättade/behandlade på nåt speciellt sätt ( fjädrarna ) men om du tvättat dom själv ett par ggr så borde det ju vara finnemang?
#4 Jodå de är tvättade ett antal ggr :)
Det ser väldigt mysigt ut! :)
#5 Var kan man köpa såna tofflor? Är på jakt efter såna, åt en människa
.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#8 Det kan alltså vara "fejkdun", kan jag förtydliga- jag använder själv inte dun/fjädrar- utan ville ha en upplysning om var jag kan köpa "täcketofflor" som jag kallar dem, åt en person på mitt jobb!
#9: Alrighty then.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hemtex och Åhléns brukar sälja såna har jag för mig, kanske inte helt lätta att köpa sommartid dock.
#11 Har kollat bägge, men de verkar vara "ute" för jag har inte sett såna på länge. De är perfekta i modellen för personen i fråga, så jag hoppas att jag finner dem snart
Mina är köpta på Åhlens för en herrans massa år sen :)
#13 Oki, får fortsätta jaga
Tycker de alltid säljs runt jul :)
Ja, måste kanske vänta tills dess
Jag hade ett par gamla fårskinnstofflor som blev utnötta, som skänktes till råttorna. Mycket populärt, och ursött när de tittade upp ur fluffet.