Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 580 ggr
KorvochMos
0

Sitter där och blir fet

Har en hona här hemma som jag fick hem för några dagar sen, och jag är mycke uppe på natten och pysslar, men varje natt har lillan suttit vid hyllplanen hela tiden, äter/sover Jag märker ju inga tecken på att de är något fel med henne, hon busar med fingrarna så fort jag kommer in med dom och låter henne undersöka sängen en stund. Hon är frisk som en fisk. Men hon är en PEW och jag har för mig att de kan bli blinda eller se dåligt? Hon brukar vagga med huvudet när jag kommer fram.

Men jag vill ju gärna att hon ska röra på sig och undersöka buren, Finns de några tips om hur att få henne röra på sig? hon har verkligen blivit tjock under dessa dagar nu.. /:

[Sara FE]
0

Har hon inga burkamrater?

Allamej
0

Är du hundra på att hon inte är dräktig?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KorvochMos
0

joo hon har tre burkamrater, :)

#2 det vet man ju inte, känns inte så.. hon borde ju iaf röra på sig än och vara på samma ställe?

thildatessie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

är hon från djuraffär?

KorvochMos
0

yes, det är hon, fick henne och en till som födelesepresent därifrån..

thildatessie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 okej, då kan hon ju vara dräktig ..

[Sara FE]
0

#3 Vad bra, menade inte att låta otrevlig. ;) Reagerar hon inte ens på de andras aktiviteter?

KorvochMos
0

#6 hoppas inte.

#7 nej men de förstår jag. (=hon hör ju när de är på burbotten och ställer sig vid kanten och kikar ner när de leker men sen bryr hon sig inte och tvättar sig, kommer dom och äter mat där hon är så vill hon ju leka med dom..

Tar jag ut henne på sängen så springer hon ju runt och kollar, men sen sätter jag henne vid hyllplanen och där är hon sen, spelar ingen roll var i buren jag sätter henne, så är hon där. /:

fairytindra
0

Jag puffar för denna tråden och vill gärna veta hur det har gått för din lilla råtta. Var hon dräktig eller var det någonting annat? tass

KorvochMos
0

verkade faktiskt inte vara nånting, tror hon bara inte såg så bra, satt henne på burbotten och nån dag sen sprang hon runt för fullt

Tur för mig säger jag.. :)