Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1014 ggr
[Sara FE]
0

(S) Färgglad FOP-bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren är av märket FOP, och innehåller två flyttbara hyllor. Det finns en stor plastlucka på taket, vilket gör buren lätt att inreda och rengöra. Det finns även en mindre dörr som sötnosarna kan använda som stege ner till golvet. Det finns inga skador förutom lite gnagmärken på gallret vid den lilla öppningen.

Längd: 100 cm
Höjd: 80 cm
Djup: 55 cm
Galleravstånd: 2 cm

Inte att rekommendera för små råttor. Jag har dock haft fyra nätta, unga och vilda flickor i buren utan någon rymning, men bebisar sticker nog direkt.

Pris 800:-

Finns i Stockholm, endast för avhämtning. Maila till sara@sarafe.se vid intresse.

[Sara FE]
0

Vill tillägga att det finns en viss prutmån, och att man kan få med några handsydda, bebisblå, fula (men uppskattade) fleecepåsar/tunnlar ifall man vill. ;)

[Sara FE]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sänker priset till 700:- och slänger med en oöppnad 100-liters säck hampaströ!

Ifall någon oroar sig över galleravståndet, se bilden. Cola är en smal och extremt överaktiv flicka på ca 5 månader, men hon tog sig inte ut ur buren. :)

Katoz
0

Finns buren kvar?

Katoz

[Sara FE]
0

Oj, glömde att jag hade den gamla annonsen kvar också. Var tvungen att behålla buren till stackars Doris, som ska få bli kompis med din lilla Piggelin framöver. :)

Hampaströet finns dock kvar, ifall du är intresserad. Det är runt 50-75 liter kvar, men jag tar bara 50:- för det. Kan dock inte dra med det på tåget i morgon, säcken är alldeles för otymplig och måste hämtas. :)

Tråden kan låsas!

Katoz
0

Hihi :) okej :) Hade vart jätte intresserad om det inte vore att jag också vart tvungen att kånka med på tåget, har ju tyvärr varken bil eller körkort..

Katoz

[Sara FE]
0

Okej, det förstår jag. ;) Hojta till om du kan fixa skjuts!

Marre89
0

jag e intresserad av hampaströt. bor i sthlm.

[Sara FE]
0

#7 Vad bra! :) När vill du hämta det?

Marre89
0

vart i sthlm bor du? Så vi vet hur lång tid det tar att åka dit, annars kan säkert min kille hämta upp efter jobbet nåndag.

[Sara FE]
0

Jag PM:ar dig!