Royal suite 95 double säljes.
Halloj!
Jag ska nu sälja min royal suite 95 double då den inte alls passade mig :-) Den har stått tom nu väldigt länge, så det är nog dax att den får flytta vidare!
Total storlek: 95 x 63 x 159 cm
Burens storlek: 95 x 63 x 120 cm
Galleravstånd: 16mm
Jag köpte den för 4 månader sen och hela buren är som i nyskick, förutom den uttagbara bottnen till den understa delen. Där är det gnaget på vissa hörn, men de är inget som förhindrar funktionen av buren.
Det saknas en skruv tack vare att vi fick en helt rubbad vid leveransen. Men det finns att köpa nya, så jag ska ut o shoppa en till :-)
I köpet ingår då hyllplanen och stegarna som jag fick med när jag köpte buren. Och självklart burbottnarna..
Buren hämtas i Nynäshamn utanför Stockholm (ca 40 minuter från stockholm med bil)
Jag har inte tillgång att köra den någonstans. Den är nermonterad och klar vid hämtning!
Jag hade tänkt ta 2300:- för den eller högsta bud.
Jag kollar ofta PM här på iFokus, och min mejl fannyhellqvist@hotmail.com
// Fawo (;
Priset ändras till 2000:-
// Fawo (;
Ah synd att det är 14 mil bort :O Känns lite dyrt att åka och hämta :) Hade varit kul att hälsa på "lilla" Nojiko med ^^
Jag ska åka 13 mil idag för att hämta en voljär :-) Det tar bara ca 1 timme och 20 minuter dit! :-)
Nojiko har faktiskt gått ner i vikt, hon är snart en slimmad råtta igen :-)
// Fawo (;
Hehe jo man kan göra det :) Känner väl mest att det blir nästan upp i nypris med bensinen inräknat ^^
Jasså? Vad bra.. Ingen tjockis längre då.
Hmm. Tänkte ej på det! Jag har dock en ganska snål bil. Kostar mindre än 200kr bensin att åka 26 mil.
// Fawo (;
Oj jo då är det snålt :P Hade de varit så billigt så hade jag hämtat ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har PM:at dig ang buren. Funderar på om det går att köpa nya bottenlådor? Om det är börjat gnaget brukar det inbjuda till mer gnag så det vore bra om det finns reservdelar att köpa.
Putt. Buren är fortf kvar och är ihopplockad o klar för flytt.
// Fawo (;
Såld!
// Fawo (;