OT - Vad F*N är det här??! :S
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det här kräket låg i katternas Torrfoder skål! :S
Tömde skålen och skulle ha i nytt. Trodde det hade kommit dit efter men då började ngt röra sig i påsen! :S
Någon som har en aning om vad det är? Verkar vara en puppa av ngt slag men tillhörande vilket kryp! :S Usch, usch!
Påsen åkte ut och puppan stängde jag in i en burk :S
Någon som har en aning om vad det är för kräk och borde jag klaga till Friskies??
(Och ja jag vet att det är dåligt val av Torrfoder men bytte till ett som ansågs bra och katten blev JÄTTE dåligt, och då bytte jag Ändå sakta som man ska osv)
Jag skulle ta upp påsen, försegla den och skicka tillbaka den med puppa till Friskies och klaga. Det kan vara ett fel i deras tillverkningskedja som kan påverka fler.
http://www.svidjas.se
Funderar på det men vågar inte ha påsen inne :P
Som #1 sa. Kan vara fel i fler påsar. Sjukt äckligt :p
Ja det ser verkligen ut som en puppa. Usch! :P
Ja, jag tycker du ska ringa och klaga. Men det hade nog varit bra om du inte slängt påsen. De vill nog ha tillverkningsnumret på den påsen. Men ring ändå!
Men försegla påsen och ha den utomhus, så inte nån kråka eller annat kan skita ner den (så inte friskies kan säga att du har lagt ner puppan)
Alltså stoppa påsen i en plastpåse och knyt igen
http://www.svidjas.se
Nastyyyyy!
Ååh ush :( vet tyvärr inte vad det kan vara men det kanske du får se om du fortfarande har kvar puppan ;O
//Forgetful
Jag körde en gaffel genom den, trodde det var svällt Torrfoder först. Ena katten brukar dregla ned maten. Men icke :s
Ställde påsen bredvid soptunnan tills pojkvännen kommer hem, får hålla tummarna för att ingen slängt den.
Det är verklign vidrigt :(
#8 hur såg det ut inuti då? :o
Inuti påsen såg jag inte vad det var som rörde sig.
I puppan så blev det bara ett litet hål efter gaffeln.
Den är stor :S
men fyfan vad äckligt :o
åh nej det ser ut som ett människoansikte från sidan längst ner till höger på "saken"
=mardrömmar inatt
Det kanske va en älva som skulle komma ut XD hahaha
//Forgetful
#13 Haha, nu skulle det finnas en "Like"-knapp.
#14 Ja hahaha xD har med fått den tanken :P
//Forgetful