Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 898 ggr
[sseht]
0

Råttbebisar sökes i sthlm/gävle

Söker efter råttbebisar runt om sthlm/gävle, eller om någon känner till någon uppfödare i dem trakterna så tipsa gärna! :)

CamillaS
0

Varför bara i dom trakterna? Transport brukar ofta gå att ordna från andra ställen med.
Har t.ex precis fått hem en råttbebis från skåne och själv bor jag 7 mil norr om sthlm. Flört

zickan
0

Finns massa kullar i sthlm just nu. Dock är det flera räddningskullar som tagits ifrån en orm mats uppfödare. Några finner du hos Wintermynta. Några finns hos Nicciz eller hos deras bekanta.

Har även för mig att Katrin/katoz har kull nu om jag inte mins helt avigt. Katoz.webs.com.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

wintermynta
0

Har både bebisar och bur. Bor 40 min från Gävle och åker även till Gävle varje måndag f.o.m september

Katoz
0

Japp, harr bebisar :) finns obokade siameser, även svartögda, och en burmesehona. Bor i haninge, söder om stockholm. Vid intresse, hör av dig!

Katoz

[sseht]
0

Wintermynta - Snokade lite på din hemsida, jättefina råttor! såg även din senaste kull och vilka som var kvar, är ute efter 2 honor.. och om jag fattade allt rätt så hade du inga honor till salu kvar? Har du någon ny kull på g?

[sseht]
0

Katoz, har du några bilder? :)

wintermynta
0

5 Jag har två kullar. Den ena som är leveransklar finns inga honor. Den andra som snart är leveransklar finns det honor kvar.
Det enda är att den inte är upplagd än men det kommer. Finns annons dock här på iFokus. Cof kull

[sseht]
0

#7 - Kollade nyss din Cof kull och blev heeeelt förälskad i 7an & 5an! :D hade du bur och sälja också? vad ska du ha för den isåfall?

Fackla
0

Jag söker också råttbäbis. vill du veta mer om mig så mejla. :)

Karmatarerskanise
0

#9 Om du är intresserad av någons bebisar så är det väl passande om du kontaktar uppfödaren? Glad Bara en tanke.

Fackla
0

# 10 Jo men hade lite svårt att hitta någon som hade. :)

[sseht]
0

#9 vart bor du?

[sseht]
0

:)

Fackla
0

Tack men har redan hittat en liten. :)

Fackla
0

Oj haha! typiskt mig men missförstod helt. xD

[sseht]
0

#15 hahaha det är luuuugnt, vad hitta du för bebis? :)

Ilma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har nyfödda bebisar som kan bli dumbo. Bor i småland, men min granne åker till stockholm varje vecka.

Fackla
0

Haha, har hittat en liten siames hona hos katoz. Skrattande

Fackla
0

Gah! Vad jag är ovan #16 mande jag. Skäms