Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 709 ggr
Fridborg
0

Färghjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tesla är så ojämn i sin färg, över lag brun med har mörkare fläckar i underpälsen. Nu är hon ännu gråare på nosen, hon börjar bli gammal tant <3

wintermynta
0

En rostig s/cc du

Fridborg
0

En vadå? xD Är inte alls familiär med färgförkortningar :P

Lamina
0

Silver chocolate dumbo :p (fast jag tycker hon ser lite ut som en mörk mink)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Fridborg
0

Hon var mer eller mindre mörkgrå när vi köpte henne, hon blev riktigt brun när hon var nästan ett år gammal :)

Lamina
0

Här finns många länkar till olika färgvarianter: Länk. Om jag var du skulle jag ta mig en närmare titt på Chocolate, Coffee och (eventuellt) Mink.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
0

Tror också på en rostig choklad. Dock lite svårt att säga. Du har inge bild på henne som yngre. Kan lika gärna vara en mörk mink.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

cosmonita
0

Hon är för brun för att någonsin varit mink enligt mig. Sen att hennes färg fläckvis ändrat sig måste bero på rostning.

Fridborg
0

#6: Jag har en från när hon var ca 2 månader, tyvärr ser man inte hennes kropp, men den färgen var iaf jämnt utspridd på kroppen då. Hennes första tecken på förändringar i pälsen kom vid kanske 5 månaders ålder.

Fridborg
0

#5: Hon är utav tvekan mest lik chocolate, dock väldigt fläckig :) Den bruna färgen är väldigt varm liksom.

Fridborg
0

#5: Hon är utav tvekan mest lik chocolate, dock väldigt fläckig :) Den bruna färgen är väldigt varm liksom.

Fridborg
0

Åh <3 Hittade den här när jag letade, Yin och Yang <3