Veterinär Sthlm
Söker en veterinär i sthlm, gärna i närheten av Västerort som tar hand om smådjur. Ska ringa den närmaste imorrn och höra om de tar emot råttor.
Gärna (om ni vet) vad en undersökning kostar och måste man ta med alla dit?

Västerort.. hmm jag som är så bra på geografi! undrar om inte jag bor i västerort, eller så är det söderort haha.
Mälarhöjden tar emot råttor, ganska bra men inte superbra. Annars är de ahlbergs som är de bästa i sthlm.
Qui dormit, non peccat
Mälarhöjden är söderort :P Västerort är Hässelby/Vällingby- Bromma- Spånga typ :P Spånga har ett rätt stort sjukhus, men jag hittade inget om de tar emot mindre djur på deras hemsida.
Vart ligger Ahlbergs? Länk till hemsida? Annars får jag väl i värsta fall ta henne till Mälarhöjden :/

Ah enkelt då bor jag i söderort!
(hägersten) Tack då ska jag komma ihåg det.
Ahlbergs veterinärpraktik har ingen hemsida. De finns på magnus ladulåsgatan 29 vid mariatorget. telfonnr 08- 7200655
Lätt bästa råttveterinären, går dit om det är något speciellt. Kostar 300-350 kr för ett besök beroende på humör tror jag, brukar alltid få det billigt.
Mälarhöjden tänkte jag på om du bodde nära bara, de fixar saker som löss och förkylningar typ. Kostar 350 där med tror jag, de har hemsida där du kan titta.
Qui dormit, non peccat
Ah, men då kör jag Ahlbergs, det är bara rossel det handlar om, men ca 350 sa du? Det är ju taget.

Ah okej! Japps Ahlberg är bra och billiga tycker jag. Veterinären kan framstå som lite butter för en del tydligen, men han gillar att förklara och man kan verkligen diskutera med honom om man är intresserad.
Om det är rossel kan han vilja att du tar med dig alla råttor som behöver behandlas, jag brukar dock bara ta med mig den som mår sämst så fixar han medecin till alla. Fast han känner igen mig numer oxå.
Qui dormit, non peccat
Det är bara hon som rosslar ordentligt, de andra två nyser bara till då och då, men det låter dom en riktig pipa när hon andas. Min tanke va väl lite att jag tar med bara henne så kan jag behandla de andra med hennes medicin om de också insjuknar.

Tala om att du har 3 råttor totalt så fixar han medecin till alla. Men kan du undvika att medecinera de andra så vore det ju bra :)
Qui dormit, non peccat
Ah, vad bra :) Nä det är onödigt att behandla i onödan. Seska som jag ska ta med börjar bli gammal, men man ska ju göra det bekvämt för henne ändå.
Finns det inte något i Alvik? ingen aning om de kan något om råttor dock…
Jo, det ringer en klocka nu när du säger det… men det vettefan :/ Är det inte precis vid tunnelbanan om jag inte minns fel?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Känenr två bra. Dock fel håll. Ahlbergs inne i stan, relativt billiga och många råttägare går dit.
Finns även en i hagsätra som är rätt billig som Nicciz här inne alltid går till.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.