Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 471 ggr
Jaha-jaa
0

Stor gallerbur (voljär) säljes

Stor bur voljär

Stor rymlig galler bur med tre hyllplan, en stor praktisk dörr öppning på framsidan med en liten i mitten av den. Sen två små öppningar uppe på sidorna. Sen kan man även lyfta på locket som ligger över toppen av buren så man lätte kommer till.

Det är ut dragbar botten så som i fågelburar vilket gör det lätt att rengöra botten.

Jag har använt buren till råttor, man kan använda det till alla möjliga djur som tex fåglar eller djur som gillar att klättra o hoppa som råttor, degus, chinchilla, iller mm.

Måtten på buren är ca:
Bredd: 62 cm
Djup: 54 cm
Höjd: 130 cm

Pris:2000kr

Buren finns i Helingborg/Skåne

Hör av dig till mig på min mail:

jaha_jaa1@hotmail.com

Bilder finns på länken…

http://www.zoonen.se/perzoonen/annonzparken/annonz.asp?oid=1318333

lolaisdenied
0

jag har en likadan bur där hemma, med hyllplan o allt..dock trodde jag att nypriset för en sådan var 1800?!?

Idan
0

åhhhh vilken fin bur…..*vill ha* dax att köpa ny bur till mia små tjejer dom växer ju så fort…..

lite långt med helsingborg bara =(

Lollo86
0

åh en sån bur vill jag också ha till mina babes. synd bara att dom ska kosta så mycket :S eller ja det kanske itne är så mycket egentligen men när man är arbetslös, som jag, så blir det rätt dyrt :(

CamillaS
0

vill med ha en voljär men har inga pengar till så stor bur men jag är på jakt efter en ny bur funderar på jenny buren?

Lollo86
0

hur ser Jenny-burar ut?

Jaha-jaa
0

Jag tyckte buren va bra men de tyckte inte mina råttor då de inte gilla att bo på höjden utan höll sig på botten o max en våning upp… vilket e konstigt för råttor… De bor nu e andra buren igen med stor botten yta o har två våningar o de e rnt i hela buren.

Jag köpte buren för 2499kr o tänkte att 2000kr var okej pris då den bara e använd i nån vecka. Men just nu står den mer o tar plats här så bara den blir såld blir jag glad Glad så gå ner i pris e helt okej för min del typ…

Jaha-jaa
0

Puttar upp tråden…