Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 422 ggr
Ratlings
0

Maniskt klättrande

Hämtade två små i lördags varav den ena klättrar.. och klättrar.. och klättrar. Sover, äter och dricker. Klättrar, klättrar… Ja ni fattar. 
Har aldrig haft en sån manisk klättrande råttis förut, är det normalt?

// Lise
When nothing goes right, go left!

hus-musen
0

Klättra är kul ju om du frågar Minime! stollen är mer på sidorna av buren än nere på botten, har alltid varit och kommer nog att förbli tills han blir gammal. Inte konstigt att småråttor klänger runt, det är mycket spännande att titta på ju.

Qui dormit, non peccat

Ratlings
0

Haha jo det är klart, men ingen av mina andra bebisar har gjort så förut. Tur att det inte är något dåligt då iallafall. :)

// Lise

mikeiko
0

De lugnar sig med åldern :) Jag har också en riktig klätterfia, hade sjukt roligt åt henne när hon var liten…en riktig liten apa! xD

Ratlings
0

#3 Ja det ser lite kul ut.. Men vart lite orolig då hon gör så heeeela tiden. :p

// Lise

[Ratass]
0

Det är väl bra att hon rör på sig ;P

Ratlings
0

Haha ja ingen risk för övervikt där inte! :D

// Lise

[Ratass]
0

haha nä :P Det är full fart på mina två som jag ska behålla, lill-babs juckar ju på stora Prillan XD Och Buffas mot Stora stygga Glorran :P Ingen liten skitunge man kör över här inte :P Pytteliten tjej, den misnta i kullen, och hon tänker då inte ligga lägst i rang där inte :P

Ratlings
0

#7 Haha ja, Brisby är inte lite kaxig hon heller mot dom andra. :p Men klättrig är hon. Utanför buren också. Både upp och ner. xD

// Lise