Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 612 ggr
Ratlings
0

Lättaste introt jag varit med om!

Fick hem tre bebbar från Ratass kull idag. Jätte trevliga individer. Kyss

Iallafall, försökte introducera Hanarna till Bamse & Isidor först, mest för att se hur Bamse reagerade på bebisar då han visat dominant beteende mot äldre. Det gick bra, han var lite hårdhänt, men intro är väl intro antar jag.. Ser ju värre ut än det är. Sedan skulle dom få träffa Leon & Lennon då dom kan bo i deras bur utan att komma ut ur gallret. L&L tittade på dom och om dom kunde prata tror jag dom skulle säga "hey, ni är ju lika små som våra huvud! Er måste vi vara snälla mot och ta hand om!" 
Lätt som en plätt flyttade dom ihop och dom stora tar hand om dom små.

Honan fick träffa Fisen, Boobie & Lova men dom brydde sig inte alls - Boobie skulle ner på golvet, Lova gämde sig och Fisen sparng bara runt.. Så dom fick gå in i buren för att få mer intresse för den lilla. Och allt har gått bra - hittils iallafall ^^

Det är så otroligt skönt med såna här råttstunder!

// Lise
When nothing goes right, go left!

alexfifan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Visst är det underbart när det går lätt, när man har varit med om väldigt jobbiga introduktioner :-D

you can't face the problem, if the problem is your face……

Ratlings
0

Ja precis, jätte skönt då! Var nästan beredd på att det skulle gå åt helvete med tanke på några intron jag varit med om tidigare men icke! 
Fick dock byta på honan - hon fick flytta in med dom andra tjejerna då dom tre verkar hålla ihop mycket och var inte så snälla :( Men nu funkar det toppen! ^^

// Lise

[Ratass]
0

Lättad varje gång jag läser det :) Hoppas det går lika lätt här hemma :)

Ratlings
0

Det hoppas jag också! :)

// Lise