Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1301 ggr
Magda
0

(s) 4st små pojkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom nya matte aldrig dök upp för hämtning igår och ej heller hört av sig finns världens goaste roan killar till salu igen Rynkar på näsan

önskar seriösa ägare som tar väl hand om dem, tingnings avgift kommer att tas för att förhindra ännu fler osäkra tingningar.

• födelsedatum: troligen runt v. 15
  • färg, teckning o hårlag: black & blue husky roan
  • kön: hanar
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 13 just nu enl uppgift fr tidigare ägare har ingen dött
  • faderns namn, födelsedatum, vikt : vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: går just nu under namnet lilla mamman, vet ej vikt, födelse datum bör vara ca jan/februari 2011
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: hämtade dem från en familj som ville bli av med alla sina råttor snabbt
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc -
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: råttorna kommer ej att vara reggade, kommer att ta 100kr/st för att få seriösa köpare, viktigaste är bra omtänksamma hem
  • ort där råttan/råttorna finns : Simrishamn
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) pm eller mail: viljans@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
Magda
0

Kyss alla är snälla och lätthanterade, vana vid barn, katter & hund

r8ttanz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vad synd :( att hon aldrig dök upp och vill bara säga att lllen mår så bra så bara ett litet sår :)

Magda
0

#2 vad bra att han mår bra Skrattande är det sår för att de bråkat eller? hoppas att han är lika mysig hos dig som han varit härhemma

r8ttanz
0

nej jag tror att han ramlade ner från nån hylla för dom har inte bråkat något och trivs nog bra tillsammans ja han är så mysig men vldigt pigg om man gemför med mina andra dom bara sover och sover :P

xxmammaxx
0

#1 men gud va synd att hon inte kom. Dom jag köpte av dig pep facktiskt lite med men bara första dan när man lyfte dom. Men Nu piper dom inget.  Å alla ska ju ut samtidigt ur buren när man öppnar haha :) båda är så otroligt sociala.

Magda
0

puffar upp Kyss

allihopa hänger på burdörren när man går förbi och vill komma ut och gosa..

MarajLowajz
0

Alltså, det är så jäkla synd att du bor så långt bort annars skulle jag gladeligen ta dom :/ Men nu har jag bokat 3 eller 4 hanar + bur hos Zickan så jag kommer ju ha ganska fullt med 5 honor också :/ Hoppas du hittar ett bra hem till dom!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

DieselB
0

Har du blivigt av med alla än?

Magda
0

#8 nej dessa 4 letar ett bra hem ännu, hittar de inget så får de stanna här Skrattande

DieselB
0

Jag letar efter 2 råttor lite smått just nu men skåne var en bra bit bort:P

Magda
0

#10 ja vi verkar bo på lite fel plats härnere Skrattande

Magda
0

nu har jättetrevliga människor varit här och tingat 2 ev 3 killar.. så efter torsdag kanske det bara finns en underbar grabb till salu Kyss så det gäller att passa på Flört

Magda
0

här är sista grabben!!

(förutom de två vi tänkt behålla då..  )

Magda
0

Kyss

Magda
0

.

Magda
0

jag är söt och rar, lite blyg men otroligt snäll, passar säkert i vilken flock som helst Flört

[Alenzi]
0

#16 Kyss

Magda
0

kan kanske tänkas att det finns en bror som kan flytta med honom..  som vi hade tänkt behålla, men om det är någon som väldigt gärna vill ha två så..

Magda
0

puttiskrutt! Kyss han e lika söt idag!

MarajLowajz
0

Du bor alldeles för långt bort! Annars vet du att jag skulle ha tagit han!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Magda
0

#20 ja det är synd att du inte bor närmre!

Magda
0

blåögd kille Flört

Magda
0

Kyss

Magda
0

här är han med brorsan som nog kan få flytta med och någon väldigt gärna vill ha två.. båda är jättemysiga, aktiva killar..

fanta-stiskt
0

Om det går att ordna från djurtransport.ifokus så är jag väldigt intresserad av två hanar :)
Dock bor jag i södra norrland, lite långt bort :(

Magda
0

#25 synd att min syster antagligen inte kommer ner snart :( hon bor i norrland.. annars är det nog inte så lätt att ordna..

Magda
0

blue husky killen kommer hem igen! han trivdes inte och har börjat naffsa.. så han får nog stanna här.. vill inte att han ska behöva flytta igen och sen kanske komma tillbaka iallafall..

fanta-stiskt
0

#26 Jo, det är ju det.. Ofta känns det som att man bor på heeelt fel plats.
Glad

Magda
0

pojkarna har hittat hem och jag hoppas att allt går bra för dem Skrattande

kan tillägga att blue killen har det inte varit problem med alls sen han kom hem så jag är superglad!Kyss