Månadens råtta
Ny månad och ny tävling. Ny med nya, förenklade, regler.
En bild per medlem. Bilden ska vara i formatet 800x600. Vill man byta bild är det bara att PM:a mig.
Tävlingen pågår fram till 18:00 den 24:de varje månad. Då avslutar jag tävlingen och postar en röstningstråd inom 24 timmar.
Bilderna får inte diskuteras i bildtråden.
Råttan som rörstas fram som vinnare blir nästa månads råtta och får sin bild på RiFs framsida. I slutet av året röstar vi fram årets råtta som, förutom äran, vinner ett litet pris.
Lycka till! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
När jag skulle ta ut disken ur maskinen så kände mina råttor att de ville hjälpa till att göra rent disken, framförallt Fivel som ställde sig och slickade på en ren tallrik. Tycker att min tjockis Fivel skall bli månadens råtta för att han ställer upp :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

Fina Mist som inte ser särskilt mycket, hon var så rädd och osäker i början när de flyttat hit. Hon var så nypig att jag hade skrubbsår. Nu är hon världens finaste lilla vän som gärna sitter och myser i luvan och knastrar! Hon kommer galloperande av glädje så fort hon hör mig!
Det bästa hon vet är att klättra utanpå buren och dra sin vän på andra sidan gallret, i pälsen och retas! Och sitta och trycka i sig riskaka förstås. ;)

dags att låsa denna tråd
You can't spell Bitchy without Itchy
Till alla er som väntar på röstningstråd: Jag har inte glömt den! Men min dator har flippat ur totalt och det är inte mycket som funkar just nu, bland annat inte att göra ett collage eller en röstningstråd. Jag har bett dom andra medarbetarna om hjälp och hoppas att det kommer bli fixat inom kort. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Vi vet att du inte har glömt det och vi väntar snällt på röstningstråden
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Puttar o väntar på röstningstråden som inte har kommit än el har jag missat den?? :-)
Röstnings tråden har du klistrad högst upp i meny raden :-).. Stängs i morgon kväll.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.