Råttor iFokus

Råttor

Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 3273 ggr
Lamina
0

Månadens råtta

Ny månad och ny tävling. Ny med nya, förenklade, regler.

• En bild per medlem. Bilden ska vara i formatet 800x600. Vill man byta bild är det bara att PM:a mig.

• Tävlingen pågår fram till 18:00 den 24:de varje månad. Då avslutar jag tävlingen och postar en röstningstråd inom 24 timmar.

• Bilderna får inte diskuteras i bildtråden.

• Råttan som rörstas fram som vinnare blir nästa månads råtta och får sin bild på RiFs framsida. I slutet av året röstar vi fram årets råtta som, förutom äran, vinner ett litet pris.

Lycka till! Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Fawo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bidrar denna gång med min råtta Lynx från Katoz L-kull :)

Nybadad och fin efter ett dopp i gröten!

// Fawo (;

flikka83
0

Allra käraste syster krånglar in sig i/under mitt linne. =)

Miss Lalona
1

När jag skulle ta ut disken ur maskinen så kände mina råttor att de ville hjälpa till att göra rent disken, framförallt Fivel som ställde sig och slickade på en ren tallrik. Tycker att min tjockis Fivel skall bli månadens råtta för att han ställer upp :)

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

MarajLowajz
1

Bidrar med min råtta Zurka från Zakaraa, hon älskar att vara ute i solen och njuter av det ^_^

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

smiley81
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En utav mina bebisar. Hon låg och sov så sött så jag tänkte fota, men så ramla snöret från kameran ner, då började hon klättra och gnaga lite… Så sött…

Itchy
0

vildingen Kajsa Kavat från Candyland/Silverorm

You can't spell Bitchy without Itchy

felicia091
1

Bidrar med en bild på Bäbis som avled för en vecka sen av sjukdom, vi fick bara ha Bäbis i två månader men under den tiden så visade hon vilken fantastisk råtta hon var. Så därför tycker jag att hon förtjänar att vinna månadens råtta.

[arlington]
1

Fina Mist som inte ser särskilt mycket, hon var så rädd och osäker i början när de flyttat hit. Hon var så nypig att jag hade skrubbsår. Nu är hon världens finaste lilla vän som gärna sitter och myser i luvan och knastrar! Hon kommer galloperande av glädje så fort hon hör mig!
Det bästa hon vet är att klättra utanpå buren och dra sin vän på andra sidan gallret, i pälsen och retas! Och sitta och trycka i sig riskaka förstås. ;)

[Mira Folkesson]
1

Skulle ta kort på min råtta Soya, mutade henne med några solrosfrö. Märkte sedan lång efter  att hon bar ett solrosfrö i handen/tassen!!!Skrattande

GeishaoChick
1

Jag tycker min lilla ängel ska få medverka denna månad.. hon dog igår och jag tycker min kämpe ska få vara lite i centrum.. älskar henne så..

zickan
1

Har inga jätte roliga bilder just nu. Men min nya flicka är verkligen en skönhet. Hon älskar solen så mycket och verkar här tacka för sommaren med att be lite med tassarna.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Calypso & Nike
0

Jag vill bidra med den här gulliga bilden på Nike när hon gömmer ögonen bakom Calypsos svans.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Itchy
0

dags att låsa denna tråd

You can't spell Bitchy without Itchy

Lamina
0

Till alla er som väntar på röstningstråd: Jag har inte glömt den! Men min dator har flippat ur totalt och det är inte mycket som funkar just nu, bland annat inte att göra ett collage eller en röstningstråd. Jag har bett dom andra medarbetarna om hjälp och hoppas att det kommer bli fixat inom kort. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Calypso & Nike
0

Vi vet att du inte har glömt det och vi väntar snällt på röstningstrådenOskyldig

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

silverorm
0

Puttar o väntar på röstningstråden som inte har kommit än el har jag missat den?? :-)

zickan
0

Röstnings tråden har du klistrad högst upp i meny raden :-).. Stängs i morgon kväll.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.