Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1004 ggr
[Grobur]
0

3 hon råttor + voljär 1200:-

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag måste nu tyvärr sälja mina kära små älsklingar. Jag har inte längre tid för dessa sötsaker då jag ska flytta och börja heltidsplugga. De är mycket sociala och mysiga av sig, gillar att vara så nära en som möjligt. De är pigga, och nyfikna av sig.

De befinner sig i Uppsala

danielle_uneus@hotmail.com

• födelsedatum:2 albino tvillingar: 2011 04 23. Zelda: 2011 05 03
  • färg, teckning o hårlag: tvillingarna är vita med lite bruna inslag. Zelda är delvis albino men med en ljusbrun fläck som sträcker sig över ryggen
  • kön: honor
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): okänd
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: okänd
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: okänd
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: flytt och för lite tid
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: De trivs bra med varandra, kan förekomma bråk dock när det bjuds på godsaker. Brukar då skilja på råttorna. Annars så är dom super gulliga mot både människor och varandra.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggade. 1200kr inkl buren plus all övrig utrustning som jag har köpt till buren.
  • ort där råttan/råttorna finns: Uppsala
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt: danielle_uneus@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
[Grobur]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på zelda också :3 Dom andra två damerna heter Kerri och Alkira

TheMarchHare
0

Nej va fin! Absolut intressead :) Bor dock inte i Uppsala men har inga problem att ta mig dit. Men Hur akut ar det? Kommer hem fran min semester forst 8 agusti…

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans any more than black people were made for white, or women created for men. http://fuck-speciesism.tumblr.com/

[Grobur]
0

Skulle du kunna kontakta mig via mailen? =) Vi kan diskutera det med semestern där.

[Grobur]
0

putt