Hissar råttor ifokus!
Jag känner att jag bara måste lägga in detta!
Jag är så otroligt glad att jag hittade det här forumet. Jag hade lääänge velat skaffa mig två små rådisar men inte känt att jag kunde nog om dem och heller inte hittade så mycket vettigt. Djuraffären var ju inte direkt till mycket hjälp
…
Men så hittade jag råttor iFokus, och alla vettiga inlägg och artiklar här! Läste på en del och kände mig mycket mer redo och skaffade mig två små.
Så tack för en otroligt bra sida med trevliga och kunniga människor! 
Kul att du hittade hit /Tillfällig Medarbetare :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tycker jag med, vad man än söker på råttfronten så är chansen stor att man hittar det här :)
Aw, trevligt att höra! ^-^
Detta är en kul omväxling :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag håller med! :D
Allt jag har lärt mig om råttor har jag hittat här! Självklart ska man betrakta allt som skrivs med kritiska ögon men avgöra hur rätt eller fel varje sak är.
Gillar denna sida för jag tycker inte alls att det är så mycket tjafs och skitsnack och påhopp och grejer som vissa andra känner. (säger inte att de har fel) men JAG har tillexempel uppfattat den här sidan som vänlig, hjälpande, trevligt, underbara bilder och berättelser osv!
Mycket bra!
STORT HJÄRTA! :D <3
Jag har också lärt mig massor här, men framförallt så tycker jag att det är ett toppenställe att dela med sig av/läsa om andras vardag med råttor. Jag har inga råttintresserade vänner eller bekanta och även om dom lyssnar så förstår dom ju inte fullt ut hur gulligt eller underbart vissa grejer är :)
^-^ ! <33333333333333
Åh, det är sånt här som får en att vilja anordna någon form av RiF event IRL :D
#7 tycker det låter som en splendid ide ;)
Nån som kollat hur långt landet är?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#9 shh, dont spoil the moment! xD
Vi skulle kunna åka utomlands :P Då är det lika jobbigt för alla. RiF-träff i Thailand? :D
#11 Med insmugglade råttor? xD
Självklart ska man granska allt kritiskt, men man märker rätt snabbt vilka som kan sin sak och vilka som kan lite mindre :)
Och jag tycker heller inte att det är så mycket negativt som vissa påstår att det är, klart det finns, men jag märker tack och lov inte av det särskilt mycket. De flesta är trevliga och bemöter en med respekt, precis som det ska vara :D