Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 855 ggr
Calypso & Nike
0

Calypso och Nike

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag startar en ny tråd om hur det går nu för Calypso och Nike. I natt fick de vara i samma bur och igår kväll, var det några pip från Nike när Calypso var på henne.

Min sambo var väldigt orolig för Nike då Calypso var på henne. Min sambo sa att Calypso kunde skada Nike och jag sa bara att det var rangen de skulle fixa. Sen gick vi och la oss.

I morse vid sex tiden när jag gick upp på toa, passade jag på att titta till råttisarna och fick en glad överraskning. Calypso och Nike låg i förvaringssaken och myste. Inget bråk vad jag kunde höra. Lägger in en bild på Calypso och Nike.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Ratlings
0

Det låter oftast värre än vad det är, speciellt med bebisar! :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

mikeiko
0

Bebisar piper gärna och ofta :) Låter ofta värre än vad det är! De första två veckorna kan vara lite pipiga, sen kommer det lugna ner sig, håll bara koll på ljud som inte är "pip" utan mer skrik, för då gör det ont på dem.

Calypso & Nike
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ut mer som att de ligger och sover ihop som kompisar. Ligger i hängmattan tillsammans och sover nu. Har inte varit något ljud från lillan sen igår kväll.

mikeiko
0

Naaaw gosarna ^-^

Calypso & Nike
0

Ja de är riktiga gosgrisar nu. Tack för alla tips jag har fått på hur jag kan introducera råttorna. De ligger i hängmattan nu och sover.

Grannen är lite orolig när Calypso ligger ovanpå Nike.

Jespersen
0

Aw, vilka sötnosar du har :) Det ser så mysigt ut när dom ligger på hög <3

Din granne skulle se när alla mina fem ligger inklämda i sputniken här hemma då, haha. Då är det till och med så att jag undrar hur det kan vara bekvämt att ligga underst ^^'

Calypso & Nike
0

#6 Tack. Du får försöka ta en bild på dina fem när de ligger på hög.

Jespersen
0

#7 Här har du en tråd med lite bilder på när dom ligger i sputniken allihop :)

Calypso & Nike
0

Har skrivit en kommentar i den tråden. Väldans vad trångt det såg ut. Ska visa grannen bilden på dina råttisar, så får han se att det är inte farligt när de ligger uppe på varandra.

Jespersen
0

#9 Haha, ja men dom verkar gilla trångt :D Snyggt att dom minsta brukar ligga underst också. Men om det blir obekvämt så flyttar dom sig, så det behöver man inte oroa sig över :)

Calypso & Nike
0

Hehe :)