Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1318 ggr
r8ttanz
0

uppfödare i göteborg?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag undrar om det finns någon uppfödare i göteborg som ska han en kull lite senare på året???tack på förhand.

silverorm
0

Jodå, jag, Tezzlan och Pippilotta finns ju.Glad Vi kommer ha om allt går som det ska kullar under det här året. Bara o välja o vraka! Flört Men ärligt så är det svårt o lova nåt som är såpass långt fram i tiden, djur kan bli sjuka el visa ett beteende som inte är ok, missfall el att honan går tom osv.. men du kan ju alltid ta kontakt med oss så vi får lära känna varandra, studiebesök é ju alltid kul. Glad

r8ttanz
0

mm mina råttor jag har nu är köptaa av pippilotta och dom är ju så mysiga Kyss

r8ttanz
0

#1 har du någon hemsida??

klick
0

silverorm.weebly.com

klick
0

silverorm.weebly.com

Katoz
0

Ja pippilotta har väl nydligen fått en kull :)

Katoz

Denna kommentar har tagits bort.
r8ttanz
0

#6 skulle hon inte få en kull denna veckan eller har hon redan fott den

silverorm
0

#6 o 8. Pippilotta väntar ungar vecka 11 om allt går som det ska. Burmeser närmare bestämt. Både jag o Tezzlan kommer nypa ungar därifrån.Cool

Denna kommentar har tagits bort.
Allamej
0

RaGoon, skriv en annons enligt reglerna eller jag måste radera dina inlägg i den här tråden.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

r8ttanz
0

#10 okej :)

RaGooN
0

#11 - Inga problem, ska skriva en annons nu! :)

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

r8ttanz
0

Gladhar tezzlan någon hemsida??

silverorm
0

Det här låter kanske dumt men kolla på min hemsidas förstasida längst ner, där står hemsideadresser bl.a. Tezzlans.

thildatessie
0

vad bra, Göteborg det är ju nära :) jag vill skaffa en eller två småttingar sen när vi har byggt våran stora bur i vinter, så att det alltid ska finnas en kompis om något oförutsett skulle hända.. kan vara bra att veta vart det finns uppfödare i närheten då :p

silverorm
0

-16 Jo, vi finns ju. :-) Är du intresserad av råttor o att träffa råttfolk i Göteborg ska vi även ha en utställning den 20 aug, adress står på SRS hemsida. Kostar givetvis inget att komma o besöka, fika o råttgrejer finns att köpa. Öppet mellan 10.00- o framåt. :-)

thildatessie
0

#17 Ok, får se om det finns tid, men det hade vart kul! :)