VÄXJÖ RÅTTTRÄFF PÅ RIKTIGT
NÄÄ!! Nu kör jag igång det här själv eftersom det verkar inte bli något med det andra för alla bara pratar om olika tider och så XD
LÖRDAG SOM KOMMER (23 JULI)
Så kommer jag sitta vid Linneparken med en liten råtta som gärna vill träffa andra råttor! Tar med mig Totoro, tar bara med han eftersom annars blir det en ensam hane kvar i buren. Hellre han en råtta är "ensam" med mig än i buren :)
Jag kommer sitta där kl 11, vet inte hur länge. Har inte precis bråttom den dagen :)
Så om ni ser en rödhårig människa med en stor svart dumboråtta så är det jag :D Sitter förmodligen nära vattnet om inga andra läskiga människor är där, kanske med en stor rosa filt! :)
Dra med er egen fika och råttvänlig fika till era små råttor! Bara friska och helst snälla råttor är välkomna! Alla kön också, men ni bär eget ansvar hur pass stressad era råttor är bland motsatt kön. Vad jag vet så är Totoro lugn och träffar många tjejer hemma hos mig (mellan galler.) och är jättesnäll, han är snäll mot nya killar också .. speciellt utanför buren :)
Har en fundering på om vi ska byta grejer? :D Jag har en sån där grå hyllplan som jag inte vill ha längre för jag tycker inte om dem, om ni har något så kanske ni kan dra med det och byta? Men det är ju bäst att höra av byten här så man inte drar med sig massa saker i onödan :)
(Då ska allt vara så rent som det går :D)
öhm 23 juni?… inte juli då ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jooo fan vad dum jag är xD Kan ngn ändra? :) JULI är det:)
gu vad kul och de var inte så långt bort från mig typ. Då kan jag ju ta med Penny men jag ska fundera lite på de :D
#2 Done! Lycka till på råttträffen! :)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Räkna med mig, ska bara hitta till Linneparken med 
Ps jag tar med mig min hane Tvättis 
I'll be there. :D Vet dock inte vilken råtta jag ska ta med ännu men det märker vi
you can't face the problem, if the problem is your face……
På grund av att min bostadsbidrag helt plötsligt inte kom denna månaden så finns det ingen möjlighet i världen för mig att ta mig ner till växjö för en träff 
#8, Trist :C Men det kommer säkert flera tåg, vi är ju så många i närheten av Växjö! :D
Jag kommer kanske, beror på om jag orkar - så mycket som händer nu..
#8 Seeeegt! >.< Dåligt att det inte kom :s
Såg att de typ kommer att regna. Ställs de in då? Jag som vart sugen :(
Låter super trevligt med en träff :) Verkar jag vara några som kommer med :D
Jag har tyvär ingen råtta :( Jag och min sambo letar men har inte hittat några till salu i närheten.
Hoppas ni får en super träff
Charlotta-B
#12 Hihi jag skrev ju i en tråd att jag hade :D Fast dem är inte leveransklara än hehe, typ om två veckor beroende på vikt :) Man får komma även om man inte har en råtta (a) Bara nyttigt för våra råttor att träffa folk som gillar råttor, brukar tvinga mina syskon att klämma igenom mina råttor bara för dem ska vänja sig vid andra. För oftast när jag lämnar över dem så vänder dem sig och drar i mina fingrar och ser som dem tänker "ohh nooooooo!"
Jag är hemma i Tingsryd i helgen, så jag kan! :D
Dock ska jag träffa en kompis på förmiddagen, och kan inte dyka upp förrän vid 13- 14. Då kanske ingen är kvar? :/
Kanske inte :o Din kompis kan ju hänga med xD
Blir nog så att jag kanske inte kommer eftersom jag är väldigt sjuk i magen! (Morbus Chron) Får förmodligen bli inlagd ikväll eller nåt som vanligt >.< Men är jag ute på fredag så kommer jag :)
Krya på dig gumman <3
#16 oj då, Krya på dej.
Charlotta-B
usch krya på dig.
Tänkte om vi kanske kunde skjuta fram rått-träffen istället. de regnar och är kallt. vågar inte ta ut Penny i detta vädret. Hon kommer bara bli sjuk,
Vilka här i småland har tillgång till bil? Jag kan erbjuda att ha en rått-träff här hemma (stort hus 6 rum o kök) tidigast om en vecka när jag inte är kattvakt längre åt mina föräldrars katter. Jag bor utanför Högsby i en by som heter fågelfors. Är det dåligt väder så kan vi vara inomhus, är det fint väder så har vi en trädgård på 1100 kvm som vi kan vara på. Är ni sugna så hojta. Givetvis bjuder vi på fika i så fall :D
Tack alla (a)
#19 Ja det låter ju som en bra ide :) Jag har märkt en grej med magen, om jag inte äter något så brukar det bli bra xD Så innan jag drar så blir det yoggi, nyponsoppa och sånt. Ang. vädret. Det började precis åska nu när jag skrev inlägget XD
Men om det regnar ändå på den nya dagen så kan vi vara inne på stationen, där får man ha djur. Dock är det mycket folk där men om vi viftar med våra råttor så kanske dem går iväg! :D hah
Vilka tycker att vi ska välja en ny dag? :)
BTW. Nästnästa helg runt karloskar dagarna(5aug) hade varit kul eftersom då är det oftast sol, allafall då jag varit där. Fast nackdelen är att det är många fulla ute och mycket folk överallt som kanske inte visar respekt för oss där vi sitter med djuren >.<
Nästa vecka kanske?
Har ni bokat upp nån ny dag ni ska ses? lr ni kanske väntar till efter karloskar och allt?
Charlotta-B
Jag funderar på efter karloskar dagarna, asså veckan efter :)
Okej :) får se om jag kommer då kanske :P
Längtar tills grabbarna kommer!
Charlotta-B
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha jag tycker det måste bli av snaaaaart!
you can't face the problem, if the problem is your face……