Skummaste sidan jag sett
den är både intressant, tacky, och wtf?
http://crappytaxidermy.com/post/1207194551/submitted-by-hanny-via-facebook-fan-page
efter nogrannare koll på sidan skulle jag nog säga att den är även äcklig, så dom som inte tål uppstoppade djur bör nog inte kolla.

då jag har en morbid fascination av taxidermi så tkr jag sidan var rätt kul :P
You can't spell Bitchy without Itchy
Råttan är väll inte levande? =O
#1 Tyckte vissa saker var rätt tacky, men jag hann inte hejda mig innan jag skickade den ^^; finns nog många som skulle tycka att det var gryumt at mig att skicka den här. Det är dumt att vara efterklok.
#2 Taxidermi betyder att dom är uppstoppade
Jag menade uppstoppade. Jag skrev fel xD
En del bilder var läskiga tycker jag. Hur har dom gjort den med dalmatinern? Är den också uppstoppad?
#5 haha tror det skulle vara lite väl grymt att den hade lösögonfransar och var färgad rosa annars ^^;
tycker just dalmatinen ser lite fake uu pga människan, tror det är för svårt att återskapa en hel människokropp av skinn?
Visa av dem där sakerna tycker jag är lite rejält fåniga och dumma.. Alltså dumt tänkt av personen som skapat denna konst.
Tycker inte allting där är smakligt utan bara ja.. värdelöst! Värdelös konst i mina ögon. Medans andra saker finner jag intressant och gillar idéen. Men visa saker känns bara för mycket.
Jag hatar… HATAR djur i kläder bara rent så där allmänt. Å att spöka ut ett dött djur känns bara fel.

#7 dalmatinern ser äkta ut (titta på magen) men de tar skinnet från ett annat djur, tex häst och behandlar det så att det blir mjukt, sen färgar dem det och målar dit prickar, sen skapar de sitt konstverk
#7 Jaa. Haha.
Ja, det är nog inte många som vill ge bort sin dalmatiner till att göra en människokropp.
Ma kan ju inte låta bli att tycka en del grejer är lite fräna. Men när dom har människokläder är lite läskigt tycker jag.
tycker dom bilderna på baby unicorns som dom gjort av lamm var söta, antar stillborn är dödfödda?

jag verkligen älskar vårat ståtliga kungliga lejon :P
http://crappytaxidermy.com/post/164219503/king-of-swedens-lion-circa-1745-submitted-by
http://satwcomic.com/coat-of-arms
började bara tänka på den här serien xD

jepp…GO RETARDED LION!!!!
#14 '' special lion '' :)
Så mycket av så kallade "konstnärer" Påminner mig om ett personligt hatobjekt ( varning, massivt motbjudande "konst") som jag har som sliceade upp en ko och placerade bitarna mellan glasskivor, så man kunde gå igenom kon och riktigt se….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#16 finns ett par av hans alster på sidan, men jag tror inte att kon finns med
Sök på Damien Hirst… Mannen som gjorde det till konst att pissa på scen och bli inlagd på psyk….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor