Bilder på era sjukburar
Jag har haft en tös som har varit skadad rätt länge nu, och det bästa hade varit att kunna ha henne i en låg bur som är klättersäker under tiden hon läkte.
Jag vill se vilka burar ni har som sjukburar, och jag är även intresserad av vad de har kostat.
Har ingen egen bild på den, men jag använder mig av en maxiduna. Finns garanterat inga klättermöjligheter där inte.
Fick min gratis när jag hämtade 2 omplaceringstjejer för något år sedan, så vet inte riktigt vda en sån normalt går på.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
På sidan verkar den gå på 1450kr. Känns som rena rånet för den där pytteburen! o.O
Men det är något sådant jag har funderat på att införskaffa. Kanske går att hitta begagnat.
Som det är nu så bor Lithium i en av transportburarna, och även om det fungerar helt okej, så tycker jag den är på tok för liten för en tös som lider av hyperaktivitet varje gång hennes fot börjar ordna upp sig.
Grand Prix är rena rånet. Men dom brukar vara ganska billiga på blocket och liknande sidor, problemet är väl bara att det oftast brukar bo någon i dom redan. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Haha, ja några extra djur hade jag väl inte tänkt mig, men ska kolla läget på den fronten. Eventuellt sätta upp annons.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en kattransport i galler jag använt vid benskador.
Har en annan sjukbur nu också, lite mer lämpad som sjukbur (förutom till benskador, då föredrar jag ändå kattburen) då den har större yta. Har ingen bild nu dock och min kamera är paj, kan slänga in bild om jag kommer ihåg när min nya kamera har anlänt.
Billigt och bra iaf, kattburen fick jag gratis via en bortskänkessida och den större köpte jag för… Hmm… 50 eller 100 spänn har jag för mig, även den begagnad.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Vilken tuff!
Dock så tror jag plastväggar skulle vara bättre för mig, eftersom jag har en tjej som inte förstått det här med att inte klättra :P
http://www.pwss.se/product.php?productid=11956&cat=79&page=1
billigt och bra 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6: Ohja! Bästa "köpet" jag gjort, har haft stor nytta av den när jag hade en kluns som stukade tassen flera gånger, men då var han inte så klättrig av sig heller. Smidig är den också, älskar att den är så löjligt lätt att rengöra när man bara lyfter ur botten och så löjligt lätt att inreda med hängmatta om råttan ifråga ska ha det ^^
Finns ju plastboxar man kan använda också, typ Hammarplast osv. Bara att byta ut locket mot nät så blir det som en duna typ, och något borrat hål i sidan blir finfint till vattenflaska. Nu är det ju såklart lättare att helt enkelt skaffa en duna, men alternativet finns ju! :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram