Lägga ut annons. Vart?
Var brukar ni annonsera att ni har råttbebisar?
Ni som inte har folk på kö att få köpa av er alltså. Brukar ni bara lägga ut här eller annonserar ni på annat sätt oxå?
I helgen tänkte jag sätta mig och fixa iordning med bilder och så. Hade tänkt lägga ut på blocket, men här inne verkar inte blocket vara så populärt, mest negativa kommentarer verkar det som.
Har redan några bebisar tingade, och några intresserade. Men det kommer även bli några småttingar "över" som jag hade tänkt lägga ut annons på.
Här & Blocket, tillslut zoonen. Jag märker ganska snabbt om det är en "dålig" köpare :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har lagt ut på blocket och hittat toppenköpare. Gäller bara att sålla bort de dåliga, fråga mycket och få en bra kontakt innan köpet.
Också bra att tänka på att skriva med allting som kanske inte alltid är så självklart för mer ovana köpare, typ säljes i par, endast till sällskap, att målsman måste godkänna köpet om man är under 18, gärna till råttvana, osv osv. Och vara noga med att informera köpare om lite grunder, typ att man inte ska använda kutterspån, burmått etc.
Annars kan man ju alltid annonsera på Eniro också fast jag har fått för mig att det är värre där än på blocket. x) Sen finns det ju andra djurforum t.ex. zoonen eller r8forum man kan lägga in.
you can't face the problem, if the problem is your face……
Jag föredrar här inne. Hänt att jag lagt ut på blocket och zoonen. Men det är rätt sällan. Mes opålitliga och oseriösa som svarar där.
Har även r8forum.kanske.net eller vad nu adressen är. Samt lägga in på srs hemsida kan man göra.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Har inte behövt annonsera direkt, men jag presenterade en kull på Facebook som gav gensvar väldigt snabbt. Sen, köpare som är nöjda kommer alltid tillbaka och sprider även till andra att man har djur till salu.
Tack för era svar. Nu ska jag bara knåpa ihop en annons oxå.. 
Kanske inte behöve slänga ut en annons. Har bara 3 hanar kvar nu, varav två eventuellt är bokade.