OT - World Of Warcraft
Alltså, idag har varit en helv*t*es dag på jobbet. Massa fram och tillbaka, massa tjaffs om olika saker, massa sura tanter och gubbar, asförbannad taxi-gubbe (jobbar inom vården).
Åsså kommer man hem, loggar in på WoW och vad ser jag? Real-ID Cross Realm invites… har bara 4 ord att säga - it made my day!
Men nu undrar jag ju lite också - hur många här inne spelar WoW och vad kör ni för ras, class och specc samt vilken realm är ni på? Vore kul å veta ^_^
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Spelar på wildhammer, alliance nightelf xD Hunter
Vad är cross realm invites? >.<
det är om man har vänner på Real ID som spelar på andra realms(servers) så kan man invitera dom till en grupp å köra dungeons med dom fast ni inte spelar på samma server ^_^
Har massa vänner på olika servers och nu äntligen kan man spela tillsammans ^^
Najs! Jag kör på Argent Dawn (rp), horde ftw *flexar och visar min horde-tattooo* och så har jag typ 5 lvl 85 :P så lite blandad kompott har jag :P Mest tauren druid och troll hunter :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jag spelar kommer dock inte ihåg hur realmen stavas :P
Spelar mest alliance men har en 85 horde också.
Åhh måste kollas upp de där med att man kan spela med folk från andra realms.
Jag spelar på twilight's hammer och kör mest troll druid och Draenei präst <:
Malteråttan (L)
Jag spelade orc hunter till lvl 50 eller nåt sånt för.. tja.. fem år sedan XD
Jag spelade en gnome warrior i två veckor men gav upp då jag inte tycker att spelupplevelse är att sitta och trycka på en och samma knapp i en kvart…."spring dit" xD
Tyckte också att det var jättetrist att raser var låsta till olika alliances, föredrar system där man istället får ställa in valfri alignment på valfri ras.
Jag spelar en nightelf-hunter på lvl 85, en drenei-deathknight på lvl 82, en nightelf-druid på lvl 80, en nightelf-priest på lvl 76 och en human-paladin på lvl 66.
Jag finns på servern Kul Tiras, minmain är nightelf-huntern som heter nightwisher
pma mig så kan ni få min mejladress om ni vill lägga till mig på irl-id
Sporeggar, har kört lite på alliance men kom över på horde för min pojkvän spelar det och hängde med i deras guild, carpe omnius. Main - Prillz (inte aaaalls tagit från min råttas namn haha) 85 goblin hunter.. ja kör bara hunters XD, kommer inte ihåg annars vad jag hade, har inte spelat på mer än två månader då ja tyckte det kändes onödigt under sommarjobbet då man jobabr varje dag..
3# Haha, ja gör det! :P
4# Druids ftw ~\(^_^)/~
5# Dags att börja igen då? :P
6# Hehe ja inte undra på att du slutade om du valde gnome, dom är ju så små så man inte ser vad man har för nåt :P :P
7# Hehe du som gillar Nelfs eller? ^^
9# Nej sant, onödigt när man har mycket jobb. Tog en break för några månader sen då jag jobbade typ asmycket. Fränt namn! :D
-Albert Einstein
Jo jag gillar nelfs 
jag spelar, just nu spelar jag på bloodhoof där jag har min main lvl 85 worgen druid. Fiirebird heter den.
Spelar även på två andra servrar. Både horde & alliance och många olika lvlar.
PMa om du vill ha min mail
Jag spelar Troll Mage lvl 83 (har inte orkat lvla mer, tränar för mkt)
Sen lvlar jag upp en Troll Hunter (mins inte lvlen)
Spelar på Vashj
FOR THE HORDE!!!!
12# Hehe najs! :D Druids ftw igen :D
13# Seriöst?! Vashj?! Där har jag typ jag spelat sen WoW kom ut tills jag bytte server :P Hur är det med den gamla servern, senast innan jag bytte så var det mestadels bara fjortonåringar och omogna 20åringar som var där :P
-Albert Einstein
jag bytte från en annan server till den och de ångrar jag jätte mkt. mins inte vad den andra hette. men de var typ bara svenskar där och en massa kompisar. spelar inte så jätte mkt nu på sommaren.