Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 834 ggr
[becczi]
0

Råttpojkar sökes

Jag har äntligen fått tillstånd av min familj att skaffa råttor! :D

Så nu har jag bara det svåra kvar… att hitta en bra uppfödare med bra råttor ._. gärna inom en någorlunda begränsad radie, eftersom att jag kommer att bli tvungen att hämta mina bebisar på egen hand :)

Jag söker 2 hanar som är leveransklara i slutet av juli/början av augusti.
Självklart vill jag ha så bra temperament på dom som möjligt! ^_^

Jag kommer att använda mig av råttorna i mitt projektarbete (3:e året på gymnasiet) så matvrak är en bonus.
Obsservera att dom kommer att bli mina husdjur/bebisar som jag kommer att ta väl hand om(!) och inte några försöksdjur!

[becczi]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glömde att tillägga att jag bor i Västra Götaland :)

MarajLowajz
0

Får man fråga vad det är för projektarbete du ska skriva om? :)

Och det bästa är att du kan kontakta uppfödare själv, skriva en kort historia om dig och lite vad du kan allmänt om råttor.

Information ifrån www.rattsallskapet.se

GRANATHEN'S (reg. 2000)
Theres Granath
Södra vägen 44, 542 44 Mariestad
tel: 0501-121 18
e-post: granathens@hotmail.com
hemsida:
föder upp varianterna: mink och black i hodded och european berkshire - släta och rex.
med speciell inriktning på: -

RAMONAS (reg. 1997)
Karin Vrba
Sandeslätt 9, 424 36 Angered
tel: 031-331 33 33, 0762-48 16 16
e-post: hemsida:
föder upp varianterna: Främst varigated, capped och american berkshire i mink och black; släta och rex.

SILENNA (reg. 2000)
Anneli Gustafsson
Leksbergsvägen 19, 542 44 Mariestad
tel: 0501-124 83
e-post: SilennA@hem.utfors.se
hemsida:
föder upp varianterna: Mink, black och agouti i enfärgat, hooded, european berkshire, irish. Siamese and himalaya - släta och rex.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[becczi]
0

Jag tänkte mig ett arbete om klickerträning. Än så länge har jag bara massor av idéer, har inte tagit mig tid att sitta ner och planera, men jag har kollat med min mentor och hon tyckte att det lät intressant :)

Tack! :D