Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 739 ggr
silverorm
0

Våra flickor! (film)

Fick hem 3 nya damer idag från Tezzlans uppfödning, 3 tanter närmare bestämt.. så jag hängde in en leksak med godis i så de hade något att pilla med tillsammans, även en liten vit nalle lade jag in som de kunde massakera förnöjdsamt.. bildkvalitén kunde kanske ha varit bättre men ja ja..

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150261439438576

Jespersen
0

Haha, dom ser ut att ha ett himla sjå :D Gulligt att dom små försöker gå på snöret istället för leksaken "vänta lite här nu, vi plockar ner den".

mikeiko
0

Åh så sött! Var kommer leksaken ifrån? Den var ju sjukt poppis! :D

silverorm
0

Ja, det var en smart liten tös som tyckte först att den skulle plockas ner, sen kom de på att den kunde käckt dras över hängmattan så de kunde stå i den o komma åt godisarna. Kan tilläggas att den har plockats ner nu under natten..

Hittade denna o några andra leksaker utanför en skola för handikappade barn, de hade lagt allt i en hink bland bråte som skulle kastas, onödigt tyckte jag… men sånna leksaker funns ju lite överallt, på småbarnsavdelningen ex. Glad

Hängde in till pojkarna oxå en plastkub med godis i, den var fasbunden i ett elastiskt snöre o de kunde inte begripa varför den stack iväg hela tiden när de släppte den!? (jag kunde inte filma det, skrattade så jag stod dubbelvikt här…snopna råttor är något av det sötaste som finns!) Slutade med att en hane höll o en annan kapade det förbaskade snöret!

OttoIsTheShit
0

#3 haha hade viljat se killarnas min ;P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3