OT - Medlemmar från Jämtland?
Jag undrar om det finns medlemmar här som är ifrån Jämtland? Visste inte vart jag skulle skriva detta under för kategori. Skulle vara roligt om det fanns medlemmar från Jämtland här.
Äntligen hittar man lite Jämtlandsbor oxå. Vilka sötnosar du har. Har nyss kommit hem från djurmagazinet och kikat på en av mina råttor som jag ska köpa på fredag om en vecka. Såg direkt att den jag kikade på är en liten Smilla. Nu fattas bara en Luna. Därav jag tog namnet luna&smilla.
Nog är dom söta allt, och det vet dom om ;)
Mina råttor kommer också därifrån. Har dom fått in en ny kull från torsta nu? Funderar nämligen på en till liten en :)
När jag var in, hade de bara en hona kvar som jag har bokat. Sen så kanske de får in en kull till veckan. Då ska jag dit och kika på en liten Luna. Tänk om vi ses där till veckan då. Jag ska dit på fredag under dagen någon gång.
Åh okej, då är hon säkert från kullen min minsting kommer ifrån :)
Ja tänk om, dock ska jag nog inte dit förrns nästa helg tror jag. Blir en runda för att köpa nytt burströ osv.
Men visst är det lite dött med medlemmar från Jämtland. Förutom mig själv och dig har jag nog bara sett 2-3 st. Lite synd. Vet att det finns många fler framför allt i stan som har råttor.
Jag vet om en tjej från stan som har/haft råttor. Hon brukade ta med sina råttor innanför jackan och har lite rakat hår om jag inte minns helt fel. Hoppas att de får in en kull råttor innan jag ska dit på fredag.
Ja jo henne känner jag igen :)
Hoppas hoppas.
Vi kan göra så här. Om inte du åker till Djurmagazinet till helgen, så kan jag hålla utkik vilka råttor de får in när jag ska köpa mina. Kan fråga dem om jag får ta ett kort på vilka de har, så lägger jag in det sen.
Det vore jätte snällt av dig! :)
Är det någon speciell teckning/färg du vill ha?
Nej egentligen inte, men en mörkbrun/svart skulle ju vara fint. Annars är jag inte kräsen så länge råttisen är frisk och i fint skick :)
De ringde mig från Djurmagazinet idag och de sa att de får in en kull på onsdag till veckan. Jag har bokat en gråvit rått tjej. Du kan ju åka dit då och kika.
Var in och köpte lite nytt till buren idag, så fick höra det jag med :)
Ska åka dit till veckan och se om jag hittar mig en liten en.
Okej. Hoppas att du hittar någon du vill ha.