Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 641 ggr
Itchy
0

sagan utan lyckligt slut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såhär var det ju inte alls tänkt att denna saga skulle sluta, men ingen har kontroll över ödets små nyck :(

min älskade Kirby jag önskar att jag fick chansen att få hem dej & brorsan din tidigare än det blev, men så var det tyvärr inte tänkt, i stället hamnade ni hos en person som måste ha älskat er, men som valde att dumpa er som vanligt hushållsavfall när h/n tröttnat…och på ngt magiskt sätt så kom ni hem till mej, och ni, och speciellt du min underbara älskling, lyckades med att ta sej in i mitt hjärta och kommer att stanna kvar där för alltid…

min älskade Kirby, jag önskar att vi fick mer tid tillsammans, och att det fanns en chans till evigt liv…

du fick spendera ett helt år och lite till hos någon som älskar dej så galet mycket, och fick somna in omgiven av kärlek & värme hos hon som älskar dej mest av allt Gråter

RIP

Kirby 11.07.11

You can't spell Bitchy without Itchy

DieselB
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Beklagar sorgenRynkar på näsan, vad hände med dom små sötnosarna?

mikeiko
0

Beklagar :(

Itchy
0

#1 jag vet inte säkert, men han måste ha fått en stroke under natten & ramlat ner från hyllplanet till botten…för där hittade jag honom begravd av strö, och väldigt svag, så han fick spendera sin sista tid i min famn

och trots att han var nästintill förlamad så knastrade han in i det sista Gråter

#2 tack

[Emma--]
0

Beklagar Rynkar på näsan

Kebab-Eme
0

Beklagar :c
Hoppas att han har det bra i råtthimlen :c <3

KöttbulleKorv

[luna&smilla]
0

Beklagar sorgen!

Itchy
0

http://www.youtube.com/watch?v=GvNel63ChA4

denna låt passar in så mkt på hur jag känner just nu när jag börjat inse att han verkligen är borta

(pratade faktiskt med rasmus seebach för ett par dagar sedan, en riktigt hygglig kille med mycket på hjärtat han förmedlar ut i sina låtar)