Södra Småland eller Blekinge?
Hej!
Vill först be om ursäkt ifall denna tråden hamnade fel, chansade på att det var här den skulle ligga?
Undrar om det finns någon i södra småland [Tingsryd, Växjö typ] eller i Blekinge som har/ska få en kull med bebbar snart?
Tänker nämligen utöka min flock med en eller två yngre HANAR så att jag inte behöver tänka på det senare [har tre pojkar som är ett år samt en som är runt två månader]
Färger, teckning och hårlag? Ptja, det viktigaste för mig är friska råttor som funkar i flock och är trevliga! Men Dumbosar, Rexade och blue är ju något jag drömmer lite extra om ^^
Utanför växjö. Dem är två v gamla nu ungefär och är black Hooded rex, osäker om dem är dumbo eller bara Dumbobärare :)
Någon hane otingad? C:
Japp
Anandas kommande kull har du annars ;) En från varje kanske? Dom kommer va kusiner med Marias bebbar :D
you can't face the problem, if the problem is your face……
Haha, en från varje låter ju lockande ;P
Men vad för färger väntar du dig Alex? Bara black? [för Ananda var väl black?] teckningar, öron och hårlag? ^^
Haha inte sett mitt sms ;)
Ananda är svart troligtvis bluebärare. Pappan är dubbelrex så det är lite svårt att avgöra färgen på honom men han såg ut att vara blue eller mink. Så förmodligen svart och förhoppningsvis blue eller mink och större delen svarta. 100% dumbo rex :)
you can't face the problem, if the problem is your face……
Haha, såg det sen ^^ Min mobil är lite seg här hemma hos moder ><
Men, som jag SMSade och sa, jag är fett intresserad! Heeelst får det ju vara en mink eller blue kille, men svart funkar ju dte med :D