Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 780 ggr
Mansonchild
0

Fyra underbara pojkar omplaceras

hej, jag heter Maria och ska nu placera om mina råttor, det är fyra stycken och alla är ihop, och dom trivs med det. Info om mina underbara pojkar: födelsedagsdatum:2009- 28 maj Färg: svart, är dock en underbar gammal man somnar blivit lite grå. Han har en vit fläck på magen. Släthårig. Bild kan skickas om så önskas. Kullstorlek: han beställdes i en djuraffär, så har ingen aning, men han har aldrig vart sjuk, han är frisk och pigg. Fadersnamn: - modersmamn: - Anledning till omplacering: jag ska köpa en iller och vet att jag då inte kommer kunna betala mat och leksaker till råttorna längre när jag har en iller jag ska köpa nya saker till också, och jag vill inte att mina råttor ska bli bortglömda, bättre att dom får komma till någon som bryr sig om dom. Karaktär: detta är världens sällskapligaste råtta, kan följa med på axlen, i fickan. Han kan gå utan koppel och smiter inte. Han är som en liten farfar åt alla andra råttor, och kan läxa upp någon när de andra gör något oacceptabelt, han bits inte! Jätte glad i att pussas, väldigt reserverad ibland, och blyg i vissa sitationer. Namn: lucifer luxury Kontakt: ni kan nå mig via min mejl benjaminochjag@live.se Eller min Facebook: Frankie Josefsson. Kön: hane Pris: de viktigaste är inte priset utan att han får den kärlek han behöver. Födelsedagsdatum: 2010- maj Färg: gräddvit, med svarta fläckar på ryggen, släthårig med svarta ögon. Kön: hane Kullstorlek: samma sitation som med lucifer. Fader: - Mor: - Andledning: samma som med lucifer luxury Karaktär: egoistisk, väldigt mysig, blir lätt avundsjuk, har lätt att bli fäst vid nya människor. Glad och pigg! Älskar att bada. Är trevlig mot andra råttor och älskar att busa med små hundar som tex chihuahuor. Pris: samma som med lucifer , de viktiga är kärleken. Kontakt: benjaminochjag@live.se eller via min Facebook: Frankie Josefsson. Namn: Gösta Födelsedag:2010 maj Färg: svart med vitt på magen precis som lucifer…släthårig Kullstorlek: samma som lucifer och Gösta, köpt i djuraffär. Fader: - Mor: - Andledning: samma som lucifer och Gösta. Karaktär: lugn, smart, gillar inte att gosa då mycket om han inte själv vill. Han håller sig på sitt hörn men gillar att umgås med dom andra också. Pris: kärlek är de viktigaste. Kontakt: benjaminochjag@live.se fb: Frankie Josefsson Namn: kha Födelsedagsdatum: 2011 maj 7 Färg: vit med svart Hood och svart och en svart fläck på magen. Kön: hane Kullstorlek: 4 st när han föddes och 4 stycken när han lämnade sin mamma och dom syskonen som inte blivit sålda. Far: kha Mor: gaia Andledning: läs ovanför. Karaktär: älskar att busa, ssover helst länge på dagen och är väldigt aktiv på kvällen, när han busar nafsar han på tår och fingrar men inte så de gör ont eller börjar blöda. Älskar att mysa i sängen. Inte blyg, social och nyfiken. Pris: läs ovanför! Kontakt: läs ovanför! Namn:iskaros Finns två burar, två stora matskålar en liten. Två vatten automater. En rese transport för Betty är besök. Gnagar mix. Godis. Koppel. Rör dom brukar springa i, även om de är för hamstrar så kommer Gösta och kha och iskaros i dessa rör. De viktigaste är inte pengar alls utan att dom kommer få de bra, och inte bli bortglömda. Har du frågor hör av dig! Vill du se bilder? Hör av dig så skickar jag bilder. Ingen av mina fina pälsbollar bits, och har aldrig gjort. Dom är otroligt tålmodiga, snälla oså. Funkar med hund katt fågel. Hör gärna av er vid intresse kram!