Råttor på Teve
Jag skulle leta på det där programmet om råttor på kunskapskanalen som Allamej tipsade om men hittade det här istället:
Jag höll på att skratta ihjäl mig! "Jag duttar"
Älskar mina stora små vänner..
XD guud så sööta! hehe skratta hela tiden juh. Så klockrena kommentarer från råttorna oxå ;) "ost! va de nån som sa ost!?" XD haha
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hahaha störtskön!!
HAHAHHAHAHAHAA men jösses vilka störda röster de lagt på xDDD
Men jättehärligt att se! Välmående, gosiga råttor med ägare som verkligen vet hur man ska ta hand om dem och hur de ska bo! Tummen upp!
…det enda jag reagerade på var att det hade kattsand i toan…och städade den med spade. Alltså, det är ju inte fel på något sätt, men verkar vara rätt jobbigt och tidskrävande.
Underbar ju. Ungarna verkar ju ha rätt bra koll på sina djur med.
Men störtskön, man sitter ju med ett leende igenom hela programmet :P

Haha vad söta! Fina pojkar.
#3 Jo städa med spade känns jobbigt, men å andra sidan så sparar man ju in på att man inte gör sig av med så mycket sand ^^
Qui dormit, non peccat
Denna videon blev jag glad av :)
Tack för att du lagt upp den
Gör samma sak jag. Puttar bajset in i ett hörne och plockar upp. Tycker det sparar sand :P Speciellt som en av burarna har så små luckor att jag inte kan ta ut bajslådan utan att lyfta på hela burgallret.
Va gulligt :D
Verkligen tummen upp för dessa tjejer och deras råttor. Filmen var helt underbar, till och med min mamma skrattade så tårarna rann 
Hahahah sjukt gulligt!! :D
//Jacqueline Thawelin
Haha fan vilken gullig liten film :P
tass :D måste kolla när jag kommer hem
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
hahahah så himla sött! :D
- Heej
- Heej
- Ja, heej på er också..
Hahaha :D
Åh vad söt, tusen tack för länken :) Blev helt varm inombords, jättefin!
hahah ^^
awesome :D fina råttor som inte var överviktiga, fin i pälsen å stor bur, de kundein te ha gjort det bättre inför tv. :) så "duttar" är att smaka på fingret? :P
tycker själv att sand är helt ok, använder det i toan å rensar en gång i veckan med en större spade än va de hade :P
Haha, å vilket fint program! :D
Hahaha "usch! Någon luktar schampoo" Så himla gulligt! :D
Filmen visar verkligen hur härliga råttor är och att barn faktiskt kan ta hand om dom! :)
// Lise
When nothing goes right, go left!
Haha, vad jag skrattade åt "Jag ska bara dutta lite!"
Jag är väldigt avensjuk vilka RENA hyllor dem hade XD
De kanske gjorde rent dem innan de skulle filma? ;)
#22 Jaaaa det fattar jag med xD men det var så fiiiiint och reeeeent även om råttorna var där och sprang. Mina skulle typ skita ner så fort dem kunde

Mikeiko: Jag har också kattsand och spade! :)
Ja, jag tyckte faktisk att röstena var jätteroliga. Det var inte som i American Funniest Home Video där man önskar att de hade struntat i att kommentera.
Ja, men visst var det lite härligt att se! Och de hade så himla bra känsla för dem, de förstod deras olika personligheter och behov och.. Ja, man blev glad av filmen. Det är så här tamråttor vill leva! :)
Maria92: Jag hade faktiskt ett hembygge förut och jag minns att det inte alls var lika skitigt i den buren som det är i mina burar nu. Den var lättare att hålla ren, tyckte jag eftersom hyllorna var släta utan en massa buktningar och knottror och skit och man kunde enkelt torka av dem. Men så hade jag bara två honor i den buren också så det blev väl inte så mycket kiss och skit i allmänhet kanske…
Älskar mina stora små vänner..
#24 Jag kan tänka mig att det är lättare att städa :o Blir mer som en garderob, och inget galler som behövs tvättas heller utan bara väggen isåfall
Hahahaaa, "Han duttar bara lite" "Jag ska bara dutta lite" x'3
// Emelie, Odd Molly och Precious Daisy