Söker små bebispojkar
Då situationen har urartat här hemma med bröderna Vivi och Dante så är dom nu separerade i varsin bur. Vivi trivs som fisken i vattnet med att vara ensam och umgås med mig på dagarna. En kastrering väntar honom dock inom en snar framtid, för att se om det hjälper honom med hans dominansproblem.
Tyvärr har vi lilla Dante kvar, som varken kan vara med Vivi eller dom andra fyra. Dante passade inte in i den stora flocken i längden (han blir för stressad och stressar upp dom andra fyra), men han är inte lycklig ensam heller… Alternativet är att omplacera honom, men det vill jag helst slippa.
Därav såg jag som lösning att skaffa två små bebisar till honom, som kan växa upp med honom. Går han inte ihop med bebisarna så kan dom flytta in i stora flocken, så plats och reservlösning har jag.
Jag bor i Bålsta, ungefär en halvtimme från Stockholm, men jag har ingen direkt möjlighet till transport alls. Bebisarna har jag inga utseendekrav på alls, däremot gärna känd stamtavla och bra bakgrund.
Har aldrig efterlyst råttor förut, så om det är något jag behöver tillägga eller ändra så är det bara att upplysa mig om det.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows