hur ska jag sälja
jag har lagt ut en annons här på mina två honor som jag skulle vilja sälja ganska snabbt pga att jag tykcer synd om dom! men får inga svar, någon som har något tips på hur mer jag kan nå ut till folk? :) inte blocket tack, usch.
Följ mallen, bifoga bilder, berätta om dom. Det är mina bästa tips
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
det har jag gjort men får inga svar .. om det skulle bli så att ingen vill ha dom, är råtthjälpen en bra grej? eller har dom det inge bra där?
Jag ser inget fel med att annonsera på blocket. Det finns många oseriösa köpare och säljare där, men det är fullt möjligt att hitta riktigt bra hem till sina små älsklingar. När jag hade en tjuvparningskull på mina hamstrar nu i vintras hittade jag 2 helt underbara köpare just på blocket. Enda problemet är väl att man kan få en del oseriösa svar som man måste gallra bort.
Annars finns det ju djurannonser.ifokus (Länk), omplacering.ifokus (Länk) och, för att kunna fixa transport ifall någon lite längre bort vill köpa, djurtransport.ifokus (Länk). Ett annat tips är eniro köp och sälj (Länk).
Om du ändå inte får dom sålda (alltså om du verkligen har försökt allt) så kan du alltid kontakta råtthjälpen (Länk).
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Sen får man ju även ha lite tålamod, man kan inte räkna med att den rätta köparen ska dyka upp inom 2 dagar…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
okej nu har jag upp på alla dessa sidor , tack! :)
Lägg ut dem i en annons närheten där du bor, ex matbutik