Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 587 ggr
Råttis
0

(K) Stor bur/voljär Småland/Blekinge

Jag har ett gäng på fyra grabbar. Min bur är en stor marsvinsbur som är ihopsatt med en större fågelbur. Men vid städning och inredning så är den totalt hopplös och tråkig. Därför söker jag nu efter en hyfsat billig rejäl råttbur eller voljär. Visst är drömmen en FT, men just nu i dagsläget så är det lite knapert i kassan så mina grabbar får vänta ett tag till på en FT. Men jag vill ändå ge dom något bättre medans dom får vänta. Så bor ni i smålandstrakten/Blekinge och har en bur till övers som fyra grabbar  kan få plats i för massa lek och bus så hör gärna av er. Mvh Råttis

[Alenzi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en bur till salu i Helsingborg om en vecka, 100 (bredd) *90 (höjd) *55 (djup) el 60 (minns aldrig vilket :P tror kanske det beror på vart man mäter) inkl 3 hyllplan och två stegar i plast. Blå botten, svart galler. 750 kr. Märket är Imac. Nypris i affär strax över 2000 kr, finns på nätet för 150 euro inkl frakt.

Den är hel och så, dock finns det några kosmetiska defekter (på något ställe är det lite gnagmärken (ytligt), någonstans är gallret en aning böjt etc). Buren är ju begagnad, men absolut inte skabbig.

[Alenzi]
0

Och jag såg att du skrev Småland, men man vet ju aldrig, du kanske har vägarna förbi Hbg någon dag :)

Råttis
0

Ska prata med familjen här om vad det kan kosta att köra ner till helsingborg. Är oerhört sugen ju Skrattande

[Alenzi]
0

Gör så ^^
Den kommer vara tillgänglig från och med onsdag nästa vecka :)

Råttis
0

Då håller vi tummar att vi kan köra o hämta Glad

Råttis
0

Tyvärr så var ingen i min familj sugen på att köra ner till helsingborg. Så synd att det var längre bort, ääääär så sugen på din bur Gråter

Banankaka320
0

Fråga alex xD hon kanske kör för bensinpengar :D