RiF på facebook
jag har funderat länge,hur blev jag admin på RiF på facebook? vad vill folk jag ska göra? vad får jag göra? vem bestämmer över den? D;
oh jag gick med iaf! visste ej om detta
Vad söker man på? Får inga hits på rif?
råttor i fokus, hade addat den för hundra år sedan tror jag.
nu är jag admin och vet inte vad jag skulle göra, senast update var i februari i år, och jag undrar vad jag får göra. skulle vara kul att styra upp lite osv :c undrar även om dom andra admins är lika ovetande som jag var?
Vad är egentligen meningen med ett rif på fb?
Jag vet inte? som sagt, jag blev bara admin sådär. trodde det skulle vara lite ' detta har lagts upp på RiF' eller ' senaste artikeln! ' eller andra små nyheter
#4 kanske att man får se ansikten på de som skriver här? jag vet hur mångas råttor ser ut.. men personerna? (arg för att jag missade göteborgsträffen)
#6 Det är väl bara att upprätta en ansiktstråd här om man är nyfiken? ^^
SPÄNNANDE!
Haha det låter spännande att lägga upp en ansiktstråd här på RiF :)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Det kan någon annan göra i så fall, jag vill inte vara det första ansiktet man ser i en tråd som förmodligen kommer att leva lääänge XD
Haha, jag har mest fyllebilder eller knasiga bilder på min dator :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Kan ni göra det då och diskutera om RiF på fejjan här ist ? ^^;
Haha jag visste inte ens att det fanns xD
#13 ska jag bara kanske anta att jag får göra som jag vill?
Om du är admin finns det väl ingen som kan hindra dig? ;)
dom andra admins? xD

#9 Den gamla tråden om fejsen på rif hittar ni HÄR