Råttor iFokus

Råttor

Etikett: pyssel-leksaker
Läst 1106 ggr
Lilith
0

Förslag på små, hållbara bollar

Min lilla tjej Morfin är helt galen i små bollar.
En gång för länge sedan fick hon en golfboll som hon tuggade på i säkert en månad, och sedan kom hon in mot mitten. Där var det tydligen en massa gummisnoddsliknande grejer, som började lossna och jag blev orolig för att hon skulle göra sig illa när de small till (blir som att snärta med en gummisnodd) så efter det har jag inte gett henne några nya.

Däremot har jag testat pingisbollar nu, men hon äter upp dem på en kvart kanske, om ens det, nu när hon har börjat få lite taktik på det.

Finns det något i storlek av en pingisboll, men som är mer hållbart? Jag har funderat, men inte kommit på något bra än.

Kalendula
0

Hur är det med Squash bollar?

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Banankaka320
0

En sten? XD om du hittar en sån där stor sten spelkula? :)

Zolah
0

roll on bollar?

sedans ett nån som hade en boll som finns i öl lådor som visst var super hårda

mikeiko
0

Golfboll :)

Edit. Läste slarvigt xp Men kan du inte ge golfbollar men bara byta ut dem oftare?

immsann
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

en såndär liten boll som man kan stoppa in godis i.. för kaniner typ men iaf =) hård plast ^^

Lilith
0

Squashbollar skulle kanske kunna vara något. Vet inte om de innehåller något särskilt eller vart man kan tänkas få tag på dem. Sportaffär kanske?

Min pojkvän funderade på sådan dankar, som är en spelkula. Kan ju alltid testa :P

Bra förslag. Roll-on kulor går ju alltid åt :P
Öl-lådor kan bli svårare däremot, men det finns ju små bollar i vissa ölburkar som kanske kan vara något för min lilla tös.

Det var vad jag gav henne första gången, problemet var som sagt grejerna i mitten. Men jag skulle ju alltid kunna göra så att jag tar den ifrån henne innan hon kommer så långt… :)

Jinaum
0

Kolla på typ hobby affär å köp henne en träkula?

Lilith
0

Jag vet precis vad du menar för någon :)
De hade en sådan för länge sedan, men den tålde tydligen inte maskindisk. Den jag hade då var ganska stor, så den var tyvärr inte så spännande.

Träkula var ett bra förslag. Det lär ju ta lite tid att äta upp, och är enkelt att köpa hem.

Tack för jättemånga bra förslag! :D

Kalendula
0

# 6 Squashbollar finns i sportaffärer Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

mikeiko
0

Den här verkar toppen! :D

Lilith
0

Ja, jag vet! Den verkar toppen!! Fanns helt sjukt mycket saker jag skulle vilja ha ifrån den sidan, men min ekonomi tillåter inte beställning av råttleksaker just nu :/

mikeiko
0

#11 Precis samma här! :D Har värsta långa önskelistan där ^-^