(K) Furet Tower!
Heej! :) Just nu söker jag en ny bur till min råttflock på 4 råttor då jag tycker att deras nuvarande är lite liten (60x70x75=dxbxh)
Helst vill jag ha en furet tower i hyfsat skick, men inte allt för dyr! Det är inte ett måste med en FT men det skulle bli bäst då jag har suktat efter en sån ett bra tag! :) Är öppen för förslag om ni har någon annan stor, gärna ganska hög, bur till salu.
Bor söder som sthlm, så helst ska du bo runt stockholms trakterna!
jag har en till salu för 700:-.. hål på både bottenytorna. men jag kan laga dom innan med hårdplast och limm. gjort så på andra och det håller bra.
Finns dock i västerås. Kanske kan köras till vallentuna tror jag det heter, den 1juli
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ååh det lät verkligen bra men vi ska inte vara hemma då :/
Har ni lagt ner burbygget??
Katoz

Jaa hahahaha det blev lite komplikationer när vi märkte att garderoben var trasig :)
Ahhh…Mitt enda påbörjade burbygge slutade med en Furet tower :)
Katoz

Haha jaså som för mig alltså :p

Putt, någon? :)
Vad tänkte du för pris? Du kan ju få en ny för 1500-1700 kr.
Katoz

Jaså :D vartdå?? :)
Här finns det många som köpt sin FT därifrån, jag med :)
Katoz
#11 Jag också. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Coolt, ja jag har nu fått klartecken från föräldrarna så vi ska beställa imorn :D Hur lång tid tar det ungefär innan den kommer? :)
1 - 1 1/2 vecka ungefär.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Oj vad snabbt för att vara från utomlands! Själv fick man vänta i tre veckor när man skickade ett paket från ett företag i stockholm