Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 618 ggr
nello4ever
0

(K) Furet Tower!

Heej! :) Just nu söker jag en ny bur till min råttflock på 4 råttor då jag tycker att deras nuvarande är lite liten (60x70x75=dxbxh) 
Helst vill jag ha en furet tower i hyfsat skick, men inte allt för dyr! Det är inte ett måste med en FT men det skulle bli bäst då jag har suktat efter en sån ett bra tag! :) Är öppen för förslag om ni har någon annan stor, gärna ganska hög, bur till salu.
Bor söder som sthlm, så helst ska du bo runt stockholms trakterna!

zickan
0

jag har en till salu för 700:-.. hål på både bottenytorna. men jag kan laga dom innan med hårdplast och limm. gjort så på andra och det håller bra.
Finns dock i västerås. Kanske kan köras till vallentuna tror jag det heter, den 1juli

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

nello4ever
0

Ååh det lät verkligen bra men vi ska inte vara hemma då :/

Katoz
0

Har ni lagt ner burbygget??

Katoz

nello4ever
0

Jaa hahahaha det blev lite komplikationer när vi märkte att garderoben var trasig :)

Katoz
0

Ahhh…Mitt enda påbörjade burbygge slutade med en Furet tower :)

Katoz

nello4ever
0

Haha jaså som för mig alltså :p

nello4ever
0

Putt, någon? :)

Katoz
0

Vad tänkte du för pris? Du kan ju få en ny för 1500-1700 kr.

Katoz

nello4ever
0

Jaså :D vartdå?? :)

Lamina
0

Zooplus.com (Länk)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Katoz
0

Här finns det många som köpt sin FT därifrån, jag med :)

Katoz

Lamina
0

#11 Jag också. Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

nello4ever
0

Coolt, ja jag har nu fått klartecken från föräldrarna så vi ska beställa imorn :D Hur lång tid tar det ungefär innan den kommer? :)

Lamina
0

1 - 1 1/2 vecka ungefär.

//Lamina

nello4ever
0

Oj vad snabbt för att vara från utomlands! Själv fick man vänta i tre veckor när man skickade ett paket från ett företag i stockholm Obestämd