Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 930 ggr
Zolah
0

Händer ju inget =_=

har så otroligt tråkigt, inget händer allt står bara stilla. Och alla kompisar är borta eller så är dom för fattiga att komma ( vice versa )

Hur gör ni vid sådana här tillfällen?

Kashii
0

glor på en film, deppar, busar med råttorna o blir sen glad när de är söta :P

Lilith
0

Jag spelar dataspel, kollar på film, tar en promenad, städar eller lagar mat.
Idag försöker jag få över folk, men ingen nappar :P

Doll
0

När det är så blir jag otroligt rastlös och börjar städa… Eller så brukar jag ta mig en lång promenad… Vilket är ganska skönt nu på kvällen när det svalnat av lite. :)

Kashii
0

du kan ju leta pyssel att göra till råttorna :D

[Alenzi]
0

Jag hade NJUTIT, minns inte när jag sist hade tid att ha tråkigt o.o

Zolah
0

Råttorna har fått sin tid idag, gömde bla gosaker i ett äggpaket och sådant, jesus vad det var klurigt tydligen ;)då stängde jag den bara normalt, men det höll dom sysselsatta ett bra tag.

film, deppa och råttbus är gjort ^^; har 1års dag med pojkvännen på lördag och kommer inte kunna fira den med honom :c så där var deppen xD

Städning orkar jag verkligen inte haha! fasten jag borde :)

dataspel och sådant gör jag som hela tiden, har lust att spela nåt socialt men såklart ska alla vara borta ( hur fasen lyckas man med det? srsly! )

lång promenad tycker jag är roligt om jag har nån att gå med , annars känns det ensamt.  Samt att min lilla vandrings råtta är lite knepig , ska hela tiden krypa ner på armen för att sova på den så jag får går lite lurigt .Haha <3

Jag njuter inte av att vara ensammen , är det för ofta tror jag ( det där lät mycket deppigt, mer än menat !)

Skulle funnits nån bra plats man kunde gå till för att hitta på nåt, men jag är för gammal för ungdoms gårdar xD

Ratlings
0

Jag fotar råttorna vid såna tillfällen! :D

// Lise
When nothing goes right, go left!

Zolah
0

#7 hade velat det med, men såklart har man ingen kamera :P

Lamina
0

Beror på vilket humör jag är på. Har jag lite energi över kan det bli att jag städar. Problemet är bara att så fort jag sätter igång med städning så dyker det alltid upp något annat att göra. Skrikandes Är jag trött/inte så pigg (oftast) så sätter jag mig framför datorn eller TVn eller både och (framför TVn med datorn i famnen) och ägnar 3-4 timmar åt att dö av uttråkning för att alla forum, chatter, spel osv är döda och det inte finns något att se på TV.

Sommaren är lite roligare, då kan man alltid gå ut och sätta sig på gräsmattan med grannen, hon är typ alltid där och alltid rolig att prata med. ^.^

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zolah
0

#9 lät ju hur mysigt som helst Lamina ^^

MarajLowajz
0

Jag brukar fiska, spela spel, glo på film, busa med råttorna, städa eller som idag - ringa en kompis som kom över och tatuerade mig lite mer när jag har tråkigt :P

Deppa försöker jag undvika för det är ingen mening med det :P

Du kan ju alltid baka kakor och bjuda grannarna på!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Ratlings
0

#8 Höhö, jag tror nog inte jag skulle kunna leva utan min kamera :'D

// Lise
When nothing goes right, go left!

Zolah
0

jag känner knappt mina grannar, plus att den allra närmaste är rätt stökig ^^;

mikeiko
0

Haha, känner igen det där med tv och dator samtidigt, i skrivande stund står tvn på ljudlöst, medan jag sitter här på RiF på laptopen, och kollar Star Trek Voyager på stationära datorn xD

Zolah - testa onlinespelet MapleStory, (du får använda Europeservern), det är en otrolig tristessdödare och typ äter tid :D

Zolah
0

#14 som den nörd jag är , så har jag redan testat det xD tycker tyvärr inte om spel där man betalar för att bli bättre. hellre månadsavgift faktis

mikeiko
0

#15 Hehee, ja jösses vad mycket pengar jag lagt på det spelet under åren xp Har dock inte spelat det på ett par år nu, men jag spelade på både Europe-Scania och Global(N.Am.)-Scania.

Jag håller med om att månadskostnad är att föredra, men sen så har jag inte hittat något som är lika mycket "klä din Avatar hur du vill" som just MapleStory.

Kashii
0

MapleStory funkar inte på min dator Q____Q

mikeiko
0

#17 Du kanske behöver göra manuell patch?

Kashii
0

#18, min dator är en pensionär XD den är från början av 2000-talet (tror jag) och den stänger av sig själv nu o då ><

Zolah
0

Nu ha jga inte lite att göra längre, har fått mig ett nytt data spel ;)

nämligen Duke Nukem :D

[Alenzi]
0

Om du är riktigt, riktigt desperat.. Så testa neopets.com XD Har spelat det i … nio… år nu. Skäms

Det är ett browserspel som började som ett tidsfördriv av och för collegestudenter. Sen växte det och blev populärt (suck), och i 2005 köptes det av Viacom som äger bl.a. Nickelodeon och MTV.. Behöver jag berätta hur det gick? Skrikandes
Som tur är finns det en hel del kvar av den ursprungliga sidan, så länge man klarar av att se längre än alla töntiga kommersiella tilltag och de extremt störiga ungarna som har dykt upp där sedan de började göra reklam för sig på de amerikanska barnkanalerna. Där finns otroligt många vuxna spelare från alla världens hörn, som är väldigt trevliga att sitta och prata med :)

mikeiko
0

#21 Daum FINNS neopets fortfarande!? o.O

[Alenzi]
0

#22 Haha XD Ja och nej :P Det har ju undergått en viss transformation, men visst finns det.

sara7012
0

När jag har så tråkigt (vilket tyvärr är ganska ofta) så brukar jag spela wow, aion eller titta på nån serie på datorn. Har jag väldigt mycke energi så kan de hända att jag till sambons stora förtret möblerar om vårat vardagsrum. Blocket surfa är rätt bra tidsfördriv också.

Lilith
0

Haha, jag spelar fortfarande Neopets till och från. Har gjort det sedan 2003.
Däremot skaffade jag firefox, enbart för att kunna slippa reklamen på den sidan… :P

[Alenzi]
0

#25 Yaaaaay, I'm not alone :D
Ja gud ja, de där hemska reklamerna. Numera finns adblock till chrome också.
Vad heter du därinne? :D

alexfifan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

De få timmarna jag inte har något att göra så städar jag eller sover. xD Eller solar och läser en bok om det är fint väder. Råttgos och tv-tittande kombinerat är ju annars det alternativ jag tycker bäst om… hihi

you can't face the problem, if the problem is your face……

Lilith
0

Dailenn
Jag är periodvis inloggad som sagt. Fast nu blev jag ju tvungen att kolla in sidan, så det kanske kommer en sådan period igen :P

Zolah
0

* rodnar * Medlem i typ 10 år……  menj ag har som bara spelar mini spel där, och aldrig fått kontakt med någon riktigt xD du kan ju kolla upp mig - Heroisis.

Lilith
0

Haha, medlem sju år. Men precis samma historia som för dig; jag sitter och spelar småspel, har i stort aldrig pratat med någon :P

Zolah
0

#30 blir så lätt less, vill ju att saker ska hända på en gång xD

Lilith
0

Tror det är därför jag är periodare :P
Först gör jag så mycket jag någonsin kan, och sedan någonstans inser jag att det är ganska meningslöst egentligen.
Går några månader, och så sitter jag där och har ingenting att göra, loggar in och så börjar det om igen ;)

Lägger till dig, om jag får någon ordning på hur man gör…

[Alenzi]
0

Har NFat er nu, hehe :P

Jag gjorde likadant i ett par år, tills jag upptäckte plots och sitewide events.. Det var nog då det lossnade för mig. Just nu är Altador cuppen i full gång, och som vanligt har jag fullt upp med skola och inte möjlighet att delta T_T Men sånt är roligt, som verkligen samlar hela sidan.. Alla måste arbeta ihop för sitt lag.

De där små flashspelen spelar jag ALDRIG, tycker de är det tråkigaste som finns på sidan :P