En helknasig ide kanske men..
Låg på köksgolvet med mina honor ute och när de är ute så vill ju pojkarna sååå gärna få komma ut också. Vilket är ju problemet att de säkert blir tusen bäsar då :PHar ju introducerat pojkarna för tjejerna ibland då de är ute en i taget och jag håller nästan i honom :P Och de verkar trivas tillsammans, ja nu pladdrar jag bara på, fram till saken, man skulle inte kunna, sätta på killarna nån slags strumpa över sina privata delar XD för att kunna ha dem ute lite samtidigt, under uppsyn självklart, lämnar aldrig dem ensamma i vilket fall då de är ute..
Så vad säger ni :P Som sagt knasig ide så ni får gärna säga vilken urdum ide det är, OM ni kan komma på nå bättre haha XD
kanske om blöjan sitter kvar, vilken är enhelt annan femma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ungefär som kissskygg för hundar :P
Smart tanke men jag tror dom små sakerna skulle kunna få av sig den om man inte sätter fast den ganska hårt, me ndet kan ju variera från råtta till råtta.
Du skulle ju kunna prova att göra någon liten modell och prova på din pojke (utan honorna så klart ;P) och komma om han tar av sig den eller inte
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag tycker det låter som en jättesmart idé, haha! Men under uppsikt då, eftersom de säkert kan ta sig ur dem. Om du provar hade det varit väldigt roligt om du kunde ta nån bild på pojkarna med strumpa på :-D.
Har ju massa gamla strumpor som bör ligga i spopen i vilket fall snart så ja kan nog testa å klippa å sy en hel del å se om nått blir bra alls.. men ush så.. hemskt det kommer se ut på kort sen XD stackars pojke!
Oh det här blir ju inte heller som den förra klädestråden, det är ju itne att han ska ha den för jämnan utan det är bara som ett skydd då han/de ska vara tillsmmans med honorna :P I stället för att ta risken och kastrera hela gänget :P
Klart jag komemr ta bilder XD Måste ju ha nått att skratta åt på gråa dagar!
Oh, klädtråd? Var var var?
nej, det är inte positivt, råttor ska inte ha kläder.
Jasså inte? Det trodde jag :-P. Nä, såklart de inte ska, men det är roligt med lite maskerad. Självklart så länge råttorna inte mår dåligt av det.
Nej, det är faktiskt en urdålig idé. Gör det inte. Stor risk att råttorna ska lista ut hur de ska komma till i alla fall.
Man blir lite full i skratt, stackarn, fick till en bra..modell . faktiskt, men han går ju som, ja, en katt i kläder eller en hund som precis fått på sig skorna första gången XD
Eller en råtta som fått på sig byxor för första gången :-P?
Hmm… Om man kan sätta på den så att den verkligen inte kan åka av i först taget kaaaaankse… Tycker inte det är någon bra ide, men tänker mig ändå att man skulle kunna använda sig av en modifierad kicki sele för att få den att stanna kvar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

hängslen 
You can't spell Bitchy without Itchy
kan säga att det blev i likhet me kiki selen. strumpan gick upp till nacken kan man säga, åsså två knutar där i nacken med snöre som går längs sidorna på halsen, sen i kors och knyts på sidorna. om nån fattade det där men, ja :P
Tog de som låg framme bara så blev väl inte det smidigaste men han kom inte ur den iaf, kundej u knappt gå för det kändes så äckligt antar ja. Ska spåna lie på det där, även omdet är som ni säger, en dum ide, men det är kul å greja ändå :)
ah just ja, åsså två större hål i strumpan för bakbenen :)

vilken rolig ideé
Åh jag dör, världens första kyskhetsbälte för råttor?? XD XD XD Vilken tortyr, stackarn :,-) Tycker idén är skitrolig, men helt ärligt.. Det är ju jättetaskigt, där går han och blir alldeles excited men så sitter det nån jäkla moj ivägen och förstör allt :P
Mın tanke ar att det blır valdıgt jobbıgt for dem? Tank att vara superkat men ınte fa nagot? ;)
haha kyskhetsbälte va XD Han är helt inne i tjejerna p klänger på deras bur då han får vra ute å tjejerna lika lika intresserade av honom. Skulle lätt vilja ha ungar från honom om han är lika skön nu som när han blir äldre :) Men ja, det kändes bara elakt då han bara stod här på bordet som om han undra, jaha, är du kalr nu, så va ska ja göra, för han ville inte direkt gå nånstans med den där på :P Så han lär ju knappast vilja gör nått alls i köket med den på XD
Får nog lägga dehär åt sidan om ja inte komemr på nån skitbra ide senare med ett lite mer luftigare typ än en tajt strumpa.
Ehehehe en helkroppsråttkondom xD
Men seriöst, tror det skulle bli en himla massa humpande ändå…och därav stress för dem.
mjo ^^ troligtvis, så ja täntke strunt i det med tanke på att han knappt kunde stå med trumpan på :P
http://www.roligaprylar.se/Ekorre-Kalsonger.html typ nått sånt här? xD haha
# 22 Haha, perfekt. Jag fattar inte att jag har klarat mig utan denna pryl i alla år. Undrar hur mycket skada man har tagit egentligen av alla "ditten och datten" man har fått stå ut med att se här i livet…
Haha omg? Tror ni de fungerar? xD
Själv så tror jag att om de inte är vana vid dem, så kommer de nog slita av sig dem xD
// Fawo (;