Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 593 ggr
Ratlings
0

Söker ev. två hanar

Tänkte kolla upp lite alternativ redan nu så jag vet vad jag har att gå på sen.
På lördag kommer jag få hem en hanråtta som bor ensam. Jag vet inget mer än namn, ålder och färg på honom och att han har haft en kompis, men dom har inte bott ihop då det inte funkat. Om det varit lek eller allvar vet jag alltså inte.
Han är två år, men om han är frisk och pigg är det taskigt att låta honom bo ensam när han kan få ett bra råttliv den sista tiden med kompisar.

Men av anledningen att jag inte vet om han funkar med andra eller inte, så söker jag alltså två hanar. Gärna bebisar då dom är lättare att få ihop och han kanske accepterar dom bättre. 
Är det någon som har en kull som är lev.klara snart, eller är lev.klara?
Färg, teckning och sådant spelar inte så stor roll just nu, men dumbo är ju ett plus ;) 
Nära Sthlm, eller chans att ta sig dit är ett måste då jag inte kan komma så långt!

// Lise
When nothing goes right, go left!

isakdanielson
0

Heej,

Har två stycken jätte snälla och fina råt hanar, finnns i göteborg.

Ratlings
0

Läste du inlägget nu?

// Lise

isakdanielson
0

japp.

Ratlings
0

Det står att jag söker två bebisar och nära sthlm.

// Lise

Ratlings
0

Putt!

// Lise

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Thot och Anubis skulle en tjej ha i göteborg men de verkar som att de inte funkar ihop då hon tycker bebisarna är för spralliga och lekfulla för henne och hon ville ha lugna råttor. Råttorna befinner sig just nu i göteborg men om inte uppfödaren kan ta tillbaka råttorna så måste de komma hit. Om du vill kan du ju få prova ha de ihop med din hane?

Ratlings
0

Det vart inte som planerat. 
Hon ville verkligen bli av med hanen men pga strul från hennes sida orkar jag inte anpassa mig längre.

Tack ändå!
Tråden kan låsas

// Lise

Inlägget är låst för nya kommentarer