Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 578 ggr
[Eraj]
0

Veterinär Dalarna

Jag som nybliven råttägare skulle bli väldigt glad om någon gav något tips på var man helst ska vända sig om råttorna behöver veterinärvård. Är det någon som är speciellt bra och kunnig på råttor? Jag bor i Vansbro så får förmodligen åka en bit för att komma till en veterinär. 

Är det någon som har erfarenhet på mottagningarna i Malung, Falun eller Borlänge, eller i närheten?

MVH Alexandra

Lamina
0

Smådjursveterinärerna på Falu djursjukhus är väldigt duktiga tycker jag. Fast man får nog ändå vara lite påläst själv innan man åker in.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Jinaum
0

Vet att Åsa från borlänge har bra hand om råttor.

gulzebra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2: Vem är denne Åsa? Vilken klinik?
Har aldrig hört talas om någon Åsa, som boende i Borlänge blir man ju bra nyfiken :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jinaum
0

#3 Jag själv har inte jätte koll då jag inte bor i borlänge. Men min mamma och hennes gubbe gör. De åker med alla sina djur till henne. Hennes gubbe har varit gift med en som haft råttor. Tydligen skall hon vara jätte duktig. Kastrering köret, nemas problemas. Skall fråga henne närmare vilken klinik det är.

gulzebra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ok. Ja gör gärna det! :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram