Rått hanar skänkes !
Ska nu sälja mina två Rått hanar. Jag känner att jag inte lägger ner tillräckligt med tid på dem än vad jag borde. De är super snälla och tama. De har ALDRIG ens försökt bita mig eller något annat. Jag vill att någon med mycket tid och kunskap ska ta över dem. Ifall man behöver bur ingår den med all tillbehör.
Födelsedatum: 11 03 03
Färg, teckning hårlag: En brun slät och en brun/vit fläckig.
Kull storlek vid födsel och vid avvänjning: vet ej
faders namn, födelsedatum och vikt: vet ej
moderns namn, födelsedatum och vikt: vet ej
Syfte med parning eller om den är omplacerad, anledning: Köpt i Zoo affär, Inte lägger ner tillräckligt med tid.
Pris och om råttan/råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Råttorna ger jag bort till någon med tid men med bur och tillbehör kostar det runt 500-600kr.
Ort där råttan/råttorna finns: Göteborg
tel: 0722321809
email: isak_prillan@hotmail.com
grå/vit fläckig*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ååh. Hade gärna tagit pojkarna men jag bor en bra bit bort från gbg :(
PAX!!! :D Jag kan ta gullungarna. Har en jättestor bur och har haft totalt 15 råttor (dock för att en fick en kull), jag kommer ha gott om tid med ungarna, kommer ta med dom att träffa kompisar och massa kärlek och mys finns det i överflöd :D Har redan två pojkar, men dom är verkligen jättesnälla och har aldrig bitit någon annan råtta eller nånting. Ska in med dom och träffa massa annat råttfolk här från iFokus på lördag. Skulle kunna hämta dom då? :) Hur är dom lite mer som personlighet?
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter