råtta i hamster bur?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Undrar om ni har sett denna eller kanske vet vem det är? Om den verkligen bor i en hamster bur eller ej?
Med spån?! O.o
Hamsterbur kan jag acceptera om råttan är sjuk eller på resa, men inte spån!
Japp, med spån. :/ Och sen så vet jag inte om den är ensam eller ej.
Men jag tycker också att den verkar bo där lite hel tid. xD
Om man loggar in så kan man se mer av tjejens bilder och hon ser ut att ha vett eftersom burarna har toalätt och det är fler och större burar till andra råttor. Såg samma råtta i samma bur men med toalätt allafall, men man kan ju undra varför han bor så litet :o
Tur det då!
Personligen har jag bara hamsterbur som transport och 'lekbur' :/
Det är en grupp. Så de är flera olika medlemmars bilder..
Med vänliga hälsningar My
#6 Ja men man kan se vilka som lagt upp bilden :)
Verkar som att råttorna omplacerats dit och hade spån när dom kom dit.
*delete*:P
Tjejen finns på r8forumet, Känner igen hennes råttor iallafall.
Råttorna är omplaceringsråttor, när de kom hem till henne så hade de spån i sina burar. Det verkar iaf som om ägaren har bytt ut spånet mot något annat lämpligare.
Den ena råttan bor i en stor bur, den andra bor just nu i en liten bur men det verkar som om den ska flytta till någon annan snart och bor i den lilla buren pga detta..
Jag vet så mycket eftersom att jag är vän med henne på dayviews :p
(e.s.)
#10 Det är inte samma tjej, hon har bara 3 honor (om det är tinytessy du tänker på), hon är bara med i samma grupp. Råttan på bilden tillhör Djurtjejen här på RiF om jag inte tar helt fel. Han kom till henne som en omplacering i dendär buren, men har redan nu en större bur. Han kommer få kompisar också så småningom. Så han har det mycket bättre nu än han hade innan. ^.^
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?