Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 833 ggr
[RussinsMusli]
0

Kullar i sommar?

Kan inte alla som har planerade kullar i sommar skriva det? Vilka färger/öron/päls som kommer dyka upp och vart ni finns? Glad

Tänkte eventullt köpa några pojkar (äntligen har jag plats till två flockar! :D) så vill gärna veta Cool

alexfifan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och jag sätter en tass, skulle dö av lycka om det dyker upp en siamese eller himalaya dumbo tjej åt mig… Kyss

you can't face the problem, if the problem is your face……

[RussinsMusli]
0

Haha Tungan ute

Ja, jag skulle bli överlycklig om det fanns rex och dumbo killar… ;)

[Eraj]
0

Jag vill också gärna veta! Till sensommaren är jag på jakt efter en liten grabb när mina kommande småpojkar vuxit till sig lite. :D

Katoz
0

Inget säkert men troligen… Russian blue i släta och velveteen du & db. Siamese (även svartögda) och burmeser släta du & db. Hoppas även på en kull med tecknade minkar eubk ambk variegated hoppningsvis pannfläckar i rex & släta db. Bor söder om Stockholm i Haninge.

Katoz

[RussinsMusli]
0

Katoz, du kommer garanterat höra från mig! :)
Jag är ganska intresserad utav russian blue velveteen du och en tecknad rex mink :D

Itchy
0

till jul/januari kommer det nog finnas en kull med svartödga mesar & ev burmese;)

(den som väntar på ngt gött)

You can't spell Bitchy without Itchy

alexfifan
0

Ah Katoz förmodligen från mig med. Jag som gick miste om de du har nu ;(

Annars får jag väl vänta tills i vinter ;)

PennyScarlett
0

#1 …jag råkar faktiskt ha en himalaya dumbo tjej. Hon heter Twiggy och har blivit omnämnd ett antal gånger här x) tror dessutom att du kan vara en av dom som hjälpt mig med henne? Hon är ju mamma till min första kull och tror hon endast är några månader gammal o.O Hon fick lite problem med temperamentet efter att hon fick ungar, men borde inte vara omöjlig att få ordning på om man har rätt kunskaper så att säga. Letar efter nytt hem till henne just nu. Vill du ha henne så är det bara att hojta :) Hon sitter själv just nu med då jag bara har hanar :'/

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

alexfifan
0

Owh… just det ja. Jag ska prata med min pojkvän och se vad jag kan göra!

PennyScarlett
0

Ja gör det :) vore jätteglad om hon kunde få ett bra hem!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

MarajLowajz
0

Inget säkert men förhoppningsvis kommer det bli en hög augoti-ungar, släta, toppörade - förhoppningsvis massa hooded,  hemma hos mig om några månader.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Lamina
0

#6 Sign me up! ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Itchy
0

#12 bara att ställa dej i kön XD

Katoz
0

#6 ahh.. Med Kevin? :)

Katoz

Itchy
0

om han fortsätter utveklas som han gör ;)

Banankaka320
0

#8 Skulle inte jag ha henne eller hur blev det? O.o xD

alexfifan
0

Haha MAria vi får slåss om henne. Hahahaha :D

Katoz
0

# 15 kul :) vilken hona, vet du det??

Katoz

Itchy
0

#18 inget är 100% än, men jag har en som är intresserad av att låna honom till sin hona

men jag kommer hålla dej underrättad under vägens gång

Katoz
0

# 19 spännande. Eftersom du skrev ev burmeser så tänkte jag om du skulle ha en burmesehona :)

Katoz

Itchy
0

#20 hon som är intresserad har en sia hona som bär på burmese ;)

Banankaka320
0

#17 Du skulle ju hämta henne åt miiig XD Gah .. men bara hon får nåt hem allafall (a)

alexfifan
0

Hahaha ah oj då kanske jag glömde säga att jg inte ska dit förrän i julii.. Men vi kör ju förbi jkpg på lördag om du vill ha henne :-)

Banankaka320
0

Ja :o Men ska Jag ta henne nu då? Är de bestämt så nu? XD Bättre att hämta henne Påväg hem om man inte får smussla in en råtta på axeln eller petbox. Ifall de är varmt/skitkallt ute :o

alexfifan
0

Gör de så plockar vi upp henne på vägen hem om det går :))

silverorm
0

Vi kommer ha iallafall 2 kullar nu under sommaren, sm, hi, bu, både toppörat o dumbo, black-eye, släta o rexade. Bor i Mölnlycke 1 mil utanför Göteborg.

#21 Itchy, du måste höra av dig till mig så vi får bestämma om hur vi ska göra.Glad(annars så får jag använda det vi har hemma..o det går ju det med..men nytt blod är alltid bra..Flört)

[RussinsMusli]
0

Rexade sm, hi, bu? :O
Tänkte faktiskt på det här om dagen, det har jag nog faktiskt aldrig sett. Spännande!

Katoz
0

#26 kuul, är det från dig honan kommer :) spännande :D

Katoz