Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 964 ggr
Zolah
0

[OT] Målning på Råtta

Målade lite idag, ursäkta för dålig kvalitet fick scanna in bitar av hela målningen ._.

Allamej
0

Det där gillar jag, påminner lite om halsbandet jag tänkt göra

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jespersen
0

Vad fin! Duktig du är på att måla :)

[Alenzi]
0

Vad fin :)

Haha trodde först om det var tal om någon sorts kroppsmålning på råttor när jag läste titeln XD

Zolah
0

Tack för dom snälla kommentarerna :3

#1 OK? häftigt :3 kommer det vara en råtta eller är det färg/form som påminns om det?

Jo först rakade jag råttan, grundade med svart färg, och sist så målade jag den gröna råttan ;)

Cis-j
0

Riktigt fin! :)

Allamej
0

Det kommer att vara en råtta men formen är liknande :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zolah
0
[Sara FE]
0

Mycket fin, jag gillar verkligen färgerna! :)

[Alenzi]
0

#4 Det är ju det man har nakenråttor till, fattar du väl ;D

Zolah
0

#9 Men vanliga råttor har ju en 'ram' , en naken så måste man ju skaffa xD

[Alenzi]
0

#10 Men om vi låter nakenfisen agera canvas, kan dess håriga flock få utgöra ramen :D

Halloweencat
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åhhh va vacker, den snor jag illa kvickt ;D skickar min lilla råttarme :D

Zolah
0

men då försvarar min lille råttarme den ;) för dom tycker matte förtjänar sig en slant iafl för det hon skapar xD

gulzebra
0

Åh jävlar, grymt snyggt!

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Zolah
0
Halloweencat
0

Hehe kan du tänka dig att sälja den?? vad vill du ha för den :) hur stor är den ?? :D

Zolah
0

Jadå :3

jag vill ha 700 SEK , och sedan extra för själva frakten (kan vara en ide att skaffa så man kan följa vart paketet går, så inte posten tappar bort den :P * har personligen haft otur när jag beställde dreads…).

den är 30x30cm - och med ramen är den 36x36cm