[OT] Målning på Råtta

Målade lite idag, ursäkta för dålig kvalitet fick scanna in bitar av hela målningen ._.
Det där gillar jag, påminner lite om halsbandet jag tänkt göra
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vad fin! Duktig du är på att måla :)
Vad fin :)
Haha trodde först om det var tal om någon sorts kroppsmålning på råttor när jag läste titeln XD
Tack för dom snälla kommentarerna :3
#1 OK? häftigt :3 kommer det vara en råtta eller är det färg/form som påminns om det?
Jo först rakade jag råttan, grundade med svart färg, och sist så målade jag den gröna råttan ;)
Riktigt fin! :)
Det kommer att vara en råtta men formen är liknande :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
"6 Häftigt ^^ ska bli kul att se :3
Mycket fin, jag gillar verkligen färgerna! :)
#4 Det är ju det man har nakenråttor till, fattar du väl ;D
#9 Men vanliga råttor har ju en 'ram' , en naken så måste man ju skaffa xD
#10 Men om vi låter nakenfisen agera canvas, kan dess håriga flock få utgöra ramen :D
#11 haha mys xD

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhhh va vacker, den snor jag illa kvickt ;D skickar min lilla råttarme :D
men då försvarar min lille råttarme den ;) för dom tycker matte förtjänar sig en slant iafl för det hon skapar xD
Åh jävlar, grymt snyggt!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Tack så mycket ^^

Hehe kan du tänka dig att sälja den?? vad vill du ha för den :) hur stor är den ?? :D
Jadå :3
jag vill ha 700 SEK , och sedan extra för själva frakten (kan vara en ide att skaffa så man kan följa vart paketet går, så inte posten tappar bort den :P * har personligen haft otur när jag beställde dreads…).
den är 30x30cm - och med ramen är den 36x36cm