Intoduktion - Samtidigt eller en och en?
Ok, rubriken kanske låter lite konstig, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Jag kommer få hem min lilla satinpojke inom en snart framtid och hade tänk att jag nog kunde introducera honom samtidigt som jag flyttar in Kolgrim och nykomligen Bacardi i flocken. Bacardi är ju från zooaffär och runt en 5-6 månader gammal skulle jag tro. Milk, som satinpojken kommer att kallas, är närmare 3 månader nu. Jag tror iofs att introduceringarna kommer gå smärtfritt, lyckades ju trots allt sätta ihop flocken utan problem trots att dom 3 äldsta pojkarna var mellan 6-8 månader när jag introducerade dom. Kolgrim har ju bott i flocken (nästan) hela sitt liv. Så det enda osäkra kortet är väl Bacardi, men han verkar vara den underlägsna av dom 2.
Frågan är väl bara vad som är smartast. Sätta ihop dom allihopa samtidigt eller introducera någon av dom först och sedan den andra efter någon/några dar. Och vem introducerar jag först i så fall..?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Alla samtidigt, brukar inte vara några problem alls så länge ingen av dem har uttalade dominansproblem.
Qui dormit, non peccat