2 söta småtjejer söker hem
- födelsedatum 20 Feb 2011
- färg, teckning o hårlag Agouti husky roan
- kön 2 honor
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 10/10
- faderns namn, födelsedatum, vikt Pappa Chewbacca, ca 1 år
- moderns namn, födelsedatum, vikt Mamma Ufo, ca 1 år
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledningFöräldrarna "räddade" från förra hemmet och mamman var redan dräktig då. Föräldrarna bodde i samma bur.
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Ej reggade, bryr mig inte om pengar utan vill bara hitta ett bra hem och känner att jag kan hitta bättre människor här än på tex blocket
- ort där råttan/råttorna finns Enköping, kan åka mot reskostnad till i princip alla orter eller kan försöka hjälpa med reshjälp
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) 076539180, går att ringa eller smsa oavsett tid men helst inte när jag sover på natten. Mejl: mische@live.se kollar mejlen oftast ett par gånger om dagen.
- Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst
Jag hoppas jag hittar ett bra hem till flickorna. Skulle egentligen behållt dom men känner att jag inte riktigt orkar med 2 burar i längden och det blir pojkarna som får vara kvar medan dom äldre damerna får stanna resten av deras liv. Flickorna är jätte gosiga och trevliga att ha och göra med. Har massor med bus och kärlek att ge sitt nya hem. Finns villig att besvara alla frågor ni må ha :)
Finns bilder på dom från att dom var små rosa kluddar om man är intresserad..
Lyckliga människa som får hem dessa tjejer- jag har syrran hemma och hon är verkligen helt underbar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Låter väldigt intressant men även långt bort :( och har bara plats till en till då jag bor hemma hos mamma och hon inte är så glad över råttor.
F¨r hoppas att dom hittar bra hem annars, dom är galet söta och vem kan motstå det? :D
Åh vad jag blir frestad
Inge problem med plats och så, men jag bor i Stockholm och har inga möjligheter att ta mig utanför staden..
// Fawo (;
#3 Tåget till Enköping tar bara ca 40 min…
Jasså, de visste jag inte :) Åker typ aldrig utanför stockholm förutom när jag ska hälsa på min pappa i Norrland, o de är bara buss jag åker då :P
// Fawo (;
Jag blev också förvånad över att det tog så pass kort tid att åka dit- dessutom är det ju så mysigt att åka tåg
Fawo: Kör hart ;D
Sjalv akte jag buss ı 5 tımmar, enkel vag, for att hamta mına bebbr!
Haha ja :) Men jag flyttar nu på söndag, och ska hämta 2 andra råttor veckan efter. Om de inte finner något annat hem innan dess så kan jag nog ta mig till Enköping om de passar :-D
Men tycker att de som kan ta hand om dem tidigare ska göra de. Tycker också att de ska komma till ett bra hem :-)
// Fawo (;
Oj vad med svar :) Jo det är inte långt alls att åka från stockholm. Enkelt snabbt och inte dyrt alls.
Fawo: Jo har jag inte hittat hem innan dess så kan vi nog fixa hem dom till dig :) Dom är smått översociala av sig precis som Nico som lucke har hemma hos sig.. :) Om du inte själv skulle ha möjlighet att åka så kan jag åka mot reskostnaden.. Vill bara ge dom ett bra hem :)
Hade jag haft en bur till och bott i närheten (bor i småland) så hade jag mer än gärna tagit hand om tjejerna. Ush farligt att läsa såna här trådar då man vill hjälpa alla råttor som behöver ett bra hem.
Hoppas i alla fall att tjejerna hittar bra hem.
skulle gärna ta tjejerna. Dock är det med resa och hämta dom ett stort problem. Så det är nog ingen möjlighet :( vilket är synd för odm är jätte söta.
Visst är de söta
Men flickorna har flyttat hem till mig och Fawo- så Mische kanske vill att tråden låses?
Glömt göra det ju ^^ Tråden kan låsas nu iaf..